خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

شهادت شهید حججی جهان را به خود معطوف کرده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امروز شهادت شهید حججی جهان را به خود معطوف کرده است و جهان را متوجه اسلام کرده و اگر هزاران کنفرانس و صدها همایش و جلسه برگزار می‌شد، نمی‌توانست اینگونه اسلام را به دنیا معرفی کند.
کد خبر: ۸۹۲۶۲۶۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی بعد از ظهر امروز در مراسم میثاق اصحاب هنر و رسانه استان گلستان با شهدای کربلا که با عنوان سوگواری قلم عاشورایی برگزار شد، اظهار کرد: امام حسین(ع) متلعق به همه انسان‌ها است و انسان به حسین (ع) نیاز دارد.

وی ادامه داد: فرهنگ حسینی و عاشورایی تنها متعلق به مسلمانان نیست و اگر فرهنگ عاشورایی و یاد حسین (ع) تبیین شود، انسان آرام نمی‌نشیند و معرفت انسان با حسین(ع) انس پیدا خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: عظمت حسین (ع) انسان و جهان را نجات می‌دهد و همه ما باید در تبیین فرهنگ عاشورایی تلاش کنیم.

احمدی گفت: هیچ شهیدی در جبهه حق علیه باطل منهای فرهنگ حسینی و عاشورایی به میدان نیامد و در همه وصیت نامه شهدا نام حسین(ع) مزین شده است.

وی تاکید کرد: حسین(ع) عشق انسان‌ها است و در مقابل، یزید مظهر کفر و ظلم و تنفر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: حسین(ع) همه وجودش را در راه خدا داد و با خدا معامله کرد و اگر کسی با خدا معامله کند مقرب خداوند است.

احمدی گفت: تا خورشید می درخشد واقعه کربلا در دنیا و در دل انسان ها می‌درخشد.

وی با اشاره به اینکه هدف امام حسین(ع) هدف الهی بوده است، تاکید کرد: حسین(ع) برای نجات اسلام، انسان و انسانیت به میدان جهاد رفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: قلم اگر در زمان تکلیف ننویسد باعث می شود تا فاجعه عاشورا رخ دهد و اگر دهان به موقع باز نشود فاجعه به بار می‌آورد و شما اصحاب قلم باید به موقع قلم بزنید و زبان باز کنید و سخن بگویید.

احمدی گفت: در فتنه 88 تعدادی فقط غصه خوردند اما با بصیرت مردم همراهی نکردند و همین اتفاق زمان امام حسین(ع) هم افتاد و حضرت را همراهی نکردند.

وی گفت: آیا گریه کردن و غصه خوردن دردی را دوا می‌کند و اسلام را نجات می دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: انقلاب اسلامی غصه خوار نمی‌خواهد بلکه انقلاب اسلامی افراد انقلابی می‌خواهد و اگر انقلاب اسلامی از بین برود خیمه‌های تبیین عاشورا نیز از بین می‌رود.

احمدی گفت: امروز انقلابون را به تندروی متهم می‌کنند و همین صحبت را به امام حسین(ع) نیز می‌گفتند که ای حسین تندروی نکن بلکه حضرت در آن زمان فرمودند که اسلام در خطر است و با این نگرش یک واقعه بزرگ و تاریخی آفرید.

وی بیان کرد: برای بقای اسلام و انقلاب باید هزینه داد و علی اکبر و علی اصغر و ابالفضل و حسین داد و اگر بخواهیم اسلام یک اسلام یزیدی نشود باید شهید داد، زندان رفت و سختی‌ها را تحمل کرد و به میدان آمد.

احمدی تاکید کرد: امروز می‌خواهند با افکار و اندیشه‌ها، انقلاب اسلامی را نابود کنند و امروز زمان به میدان آمدن و هزینه دادن است.

وی گفت: نباید به این فکر باشیم که نتیجه این هزینه دادن چه می‌شود بلکه باید تکلیفمان را انجام دهیم.

احمدی با تاکید بر نقش مهم روحانیت در تبیین قیام عاشورا و زنده نگه داشتن اسلام و آگاهی مردم، متذکر شد: آن امامه و حیثیتی با ارزش و مهم است که در راستای اسلام و آبروی مومن هزینه شود و روحانیتی که در مواجهه با انحراف، تمام هستی خود را در دست می‌گیرد و به میدان می‌آید ارزش والایی دارد.

احمدی گفت: امروز شهادت شهید حججی جهان را به خود معطوف کرده است و جهان را متوجه اسلام کرده و اگر  هزاران کنفرانس و صدها همایش و جلسه برگزار می‌شد، نمی‌توانست اینگونه اسلام را به دنیا معرفی کند اما شهادت یک جوان مخلص، اینگونه جهان را به اسلام معطوف کرده و به جهانیان شناسانده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار