خبرهای داغ:
مدیرشبکه بهداشت ودرمان شهرستان نهاوند خبر داد

فعالیت 3 داروخانه برای خدمات‌رسانی به مردم نهاوند در ایام تعطیل

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: علاوه بر دو داروخانه شبانه روزی، 3 داروخانه نیز برای خدمات‌رسانی به مردم نهاوند در ایام تعطیل تاسوعا و عاشورای حسینی فعال هستند.
کد خبر: ۸۹۲۷۳۴۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶

فعالیت 3 داروخانه برای خدمات‌رسانی به مردم نهاوند در ایام تعطیلمومنعلی دارابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: با توجه به ایام تعطیلات به ویژه تاسوعا و عاشورا حسینی، علاوه بر دو داروخانه شبانه روزی، دکتر مرادی در بیمارستان آیت الله علیمرادیان و دکتر امینی در خیابان ۱۷ شهریور که در طول سال فعال هستند، سه داروخانه دیگر نیز فعال هستند.

وی افزود: در سه روز تعطیلات، داروخانه‌های دکتر ظفری روزجمعه، واقع در خیابان آزادگان؛ داروخانه دکتر کیانی روز شنبه واقع در خیابان 17 شهریور و داروخانه دکتر دادالهی روز یکشنبه واقع در خیابان ابوذر به صورت کشیک فعال هستند.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند ابراز داشت: این داروخانه‌ها برای جلوگیری از بروز اختلال و برطرف کردن نیاز دارو و ملزومات مصرفی پزشکی مردم در ایام تعطیلات با هماهنگی های لازم خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی در خصوص افزایش تعداد داروخانه‌های شبانه روزی نهاوند عنوان کرد: مجوز گرفتن داروخانه شبانه روزی دارای شرایط و ضوابط خاص از جمله جمعیت است که در حال حاضر شهرستان نهاوند شرایط دو داروخانه شبانه روزی را دارا است، که این دو داروخانه نیز در سطح شهر نهاوند فعال هستند.

دارابی افزود: مکاتبات لازم برای اخذ مجوز داروخانه شبانه روزی سوم در بیمارستان شهید آیت الله قدوسی انجام شده که موافقت های لازم در این زمینه صورت گرفته و ما از تمام داروخانه ها خواسته‌یم که هر داروخانه ای شرایط لازم برای اخذ مجوز شبانه‌روزی را دارد اعلام آمادگی کند.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما رضایت مردم است و تمام تلاش خود را در راستای خدمت به تمام برادران و خواهران شهرستان، برای رسیدن به سلامتی و خدمات مطلوب تر به‌کار خواهیم برد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات