خبرهای داغ:
یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس:

دفاع مقدس برگرفته از نهضت عاشوراست/ ایمان و وحدت کلمه رمز پیروزی در دفاع مقدس

یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه دفاع مقدس ما برگرفته از نهضت عاشورا است، گفت: عامل موفقیت ما در این جنگ ایمان و وحدت کلمه بود.
کد خبر: ۸۹۲۷۴۸۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰

دفاع مقدس برگرفته از نهضت عاشوراست/ ایمان و وحدت کلمه رمز پیروزی در دفاع مقدسبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدرضا غلامی‌پاک امروز در نشست سیاسی که به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت پایگاه مطهره اتحادیه آرایشگران زنانه حوزه بسیج شهدای اصناف شهرستان همدان در سالن اجتماعات کانون بسیج برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبداله الحسین(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس ما برگرفته از نهضت عاشورا است.

وی گفت: انقلاب اسلامی وقتی پیروز شد یک حادثه بی‌نظیری در تاریخ اتفاق افتاد، جمهوری اسلامی ایران بدون حمایت دو ابرقدرت شرق و غرب شکل گرفت.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس ابراز داشت: امام(ره) انقلاب را یک تنه آغاز می کند و انقلاب به پیروزی می رسد و این دو ابرقدرت هر کدام به دنبال این هستند که این انقلاب را به سمت خود بکشانند اما امام راحل این مسئله را قبول نمی‌کند و می فرماید ما پیرو اسلام هستیم و بر اساس قوانین اسلام کشورمان را اداره می کنیم نه وابسته به غرب هستیم نه شرق و آن شعار نه شرقی نه غربی از همین جا شکل می گیرد.

وی همچنین در ادامه گفت: شرق و غرب باهم متحد می‌شوند و تصمیم می گیرند که این انقلاب را از بین ببرند و برای این امر نقشه‌های مختلفی را طراحی می‌کنند، از جمله اختلاف قومیت‌ها، مذاهب شیعه و سنی و همه برنامه‌ها را طراحی می‌کنند که این انقلاب را در نطفه خفه کنند.

غلامی‌پاک تصریح کرد: دشمنان توطئه ای طراحی کردند که عامل اصلی این انقلاب، امام خمینی(ره) را از بین ببرند و همچنین کودتای «نقاب» را پیش‌بینی کردند که به نتیجه نرسید و این حربه‌ها یکی پس از دیگری به امر الهی و به تدبیر امام(ره) خنثی می‌شود.

وی ابراز داشت: ما هشت سال مقاومت کردیم و در این ایام حتی یک وجب از خاک کشور ما به دست دشمن نیفتاد با اینکه حداکثر ۵۶ کشور به جز سوریه پشتیبان صدام بودند.

این یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه دنیا محل معامله و خداوند معامله‌گر است، گفت: سراسر زندگی ما معامله است، اما در این معامله‌ها یا سود می بریم یا زیان، اما تنها معامله‌ای که در آن ضرر وجود ندارد معامله با خدا است.

وی در خصوص عامل موفقیت در جنگ هشت ساله بیان کرد: عامل موفقیت ما در این جنگ ایمان و وحدت کلمه بود و این را از ولی فقیه زمان خود آموختیم و با پیروی از ولی فقیه به پیروزی رسیدیم.

غلامی‌پاک تاکید کرد: جنگ هنوز تمام نشده و همچنان ادامه دارد از اول خلقت جنگ نرم وجود داشته، حضرت آدم(ع) و حوا در جنگ نرم بودند و شیطان با این روش پیامبر الهی را فریب می‌دهد و کاری می کند که از درخت ممنوعه بخورند و از بهشت رانده شوند، این نمونه جنگ نرم است و در طول تاریخ همیشه در حال تکرار است.

وی با بیان اینکه همیشه جنگ بین حق و باطل وجود داشته و خواهد داشت، یادآور شد: دشمن از طریق جنگ نرم به ما نفوذ می‌کند و با تک تک ما کار دارد و می خواهد ذهن ما را عوض کند.

این یادگار دفاع مقدس با تأکید بر اینکه باید شمر و یزید زمان خود را بشناسیم، خاطرنشان کرد: امروز پیام محرم و پیام امام حسین(ع) به ما این است که بررسی کنیم و شمر و یزید زمان خود را بشناسیم چراکه آنها خود را دوست ما جلوه می دهند و از راه دوستی ما را نابود می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات