خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد خبر داد

توزیع 230 هزار و 700 پرس غذا در موکب‌های اسدآباد بین زوار حسینی

فرماندار اسدآباد از توزیع بالغ بر 230 هزار و 700 پرس غذا از ابتدای برپایی موکب‌های شهرستان اسدآباد بین زوار حسینی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۷۷۴۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱

توزیع 230 هزار و 700 پرس غذا در موکب‌های اسدآباد بین زوار حسینیحسین افشاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: از ابتدای برپایی موکب‌های شهرستان تا روز دوشنبه بالغ بر 230 هزار و 700 پرس غذا بین زوار توزیع شده است.

وی با بیان اینکه طی این مدت 7 هزار و  51 نفر در مکان‌های پیش بینی شده اسکان داده شدند، افزود: در همین مدت خادمین حسینی 53 هزار و 500 پرس وعده ناهار نیز در بین زائرین توزیع کرده اند.

رییس شورای تامین اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: در روزهای خدمت‌رسانی به زائرین حسینی خادمین آنان در اسدآباد با توزیع 37 هزار و 300 پرس صبحانه در بین زوار از آنان پذیرایی کرده‌اند.

وی گفت: در این مدت با فعال کردن 46 چشمه دستشویی و پنج دوش حمام به زائرین حسینی خدمات ارائه کرده ایم.

حسینی عنوان کرد: توزیع 101 هزار و 400 بسته میان وعده غذایی و 34 هزار و 100 قرص نان نیز از دیگر فعالیت‌هایی است که خادمین دیار سیدجمال به زوار ارائه کرده اند.

وی ضمن تشکر از خادمین حسینی شهرستان گفت: قرارگرفتن دیارسیدجمال در مسیرکربلا یک فرصت ارزشمند برای همشهریان است تا به زوار خدمت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار