خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد

برگزاری 70 برنامه شاخص فرهنگی طی هفته بسیج در اسدآباد

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از برگزاری بیش از 70 برنامه شاخص فرهنگی به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۸۹۴۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

برگزاری 70 برنامه شاخص فرهنگی طی هفته بسیج در اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ حسن مرادی در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج امسال با چهار رویکرد جدید مسجد محوری، مبارزه با آسیب های اجتماعی در قالب طرح کرامت، خدمت رسانی به مردم و مردم داری و ایجاد امنیت با راه اندازی گشت های محله محور برای سال های آینده در حال حرکت خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به آغاز هفته بسیج از 29 آبان تا 5 آذر ماه گفت: دیدار نخبگان بسیجی با امام جمعه، غبارروبی مزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا و بسیجیان نمونه و تریبون آزاد با موضوع بسیج و بررسی اهداف بسیج در سطح دانشگاه ها از برنامه‌های این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد: همایش بزرگ بسیجیان و رده‌های اقشاری، جشنواره منادیان بسیجی فرهنگی، نشست های روشنگری، یادبود شهدا در مدارس، میقات صالحین، یادواره شهید سردار «سعید قهاری‌سعید» و پیاده‌روی در روستای چنار سفلی نیز از دیگر برنامه‌ها است.

وی با اشاره به افتتاح و آغاز گشت های محله محور طی هفته بسیج امسال تصریح کرد: بیش از 70 برنامه شاخص فرهنگی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان اسدآباد برگزار می‌شود.

مرادی اضافه کرد: تجلیل از بسیجیان نمونه، مسابقات ورزشی و اعزام راهیان نور نیز از جمله برنامه های شاخصی است که به مناسبت هفته بسیج در شهرستان برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: به همین مناسبت احداث دو منزل مسکونی روستایی و آبرسانی به روستای قمشانه  توسط گروهای جهادی و نیز چهار طرح اقتصاد مقاومتی به بهره برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 2هزار و 800 نفر در این شهرستان جذب بسیج شده‌اند، یادآور شد: طی این مدت در شهرستان 12 یادواره شهدا برگزار شده که تا پایان سال نیز یادواره های دیگری از جمله یادواره شهید شاخص شهرستان شهید «حبیب اله لطیفی» برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات