خواننده حماسی بوشهری:

«علمدار حرم» در سالروز شهادت شهید احمدی جوان رونمایی می­ شود

خواننده حماسی بوشهری و کارگردان نماهنگ «علمدار حرم» گفت: این نماهنگ امروز یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشا هم زمان با سالروز شهادت شهید محمّد احمدی جوان اوّلین شهید مدافع حرم استان در برازجان رونمایی می­ شود.
کد خبر: ۸۹۵۷۵۱۱
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، امین فرامرزی اظهار کرد: ما در ساخت این اثر سعی کردیم تمام مکان­ ها و فضاهای مورد استفاده طبیعی باشد که برای این منظور حتی از لباس­ های خود شهید نیز استفاده کردیم تا به نوعی از برکت آن بهره ببریم که امیدواریم این نماهنگ بتواند موج جدیدی را در جامعه ایجاد کند.

وی ساخت این اثر هنری را از مصادیق آتش به اختیار مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: واژه آتش به اختیار یک دستور نظامی در میدان تیر است که بنده نیز به عنوان یک سرباز کوچک برای انجام تمام این نوع کارها سعی می­ کنم ابتدا با دقّت تمام، هدف را شناسایی کرده سپس بی درنگ به سمت هدف شلیک کنم.

فرامرزی افزود: شهید احمدی جوان غریب بود، غریب رفت و متأسفانه غریب ماند که به همین خاطر بر خود لازم دیدم که با تولید این نماهنگ، گامی هرچند کوچک در راستای معرفی این شهید به جامعه بردارم چرا که امروز نام شهید احمدی جوان در کنار نام رئیس علی دلواری و شهید نادر مهدوی به عنوان دلیران حماسه­ ساز جنوب می­ درخشد.

این هنرمند جوان در بخش دیگری از سخنانش گفت: وقتی تصمیم به تولید این اثر گرفتم از لحاظ مالی بسیار تحت فشار بودم امّا با توکّل بر خدا و عنایت خود شهید توانستم این کار را به اتمام برسانم.

«علمدار حرم» در سالروز شهادت شهید احمدی جوان رونمایی می­ شود

وی پیام این اثر را گره خوردن فرهنگ عاشورایی با روحیه جوانان مؤمن انقلابی دانست و اذعان کرد: برای تولید این اثر ارزشی ماه­ ها با گروه تولید جلسات متععد داشتیم و تلاشمان بر این بود که اثری تولید کنیم که هم در فیلمنامه و هم در محتوا کم نظیر باشد تا بتوانیم با این کار تشکری کوچک از کسانی کرده باشیم که با نثار خون خود در دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام، امنیّت پایدار را برای ما به وجود آوردند.

کارگردان نماهنگ «علمدار حرم» در پایان ضمن تشکر از خانواده شهید احمدی جوان به خاطر میزبانی از گروه تولید این اثر، خاطرنشان کرد: تنها آرزویم این است که ان شاءالله خداوند توفیق بدهد تا بتوانم با تولید آثار هنری متعدد، دِین خود را نسبت به اهل بیت علیهم السلام، شهدا و رهبری ادا کنم و امیدوارم که همه مسئولانی که دل در گرو انقلاب اسلامی داشته و در این باره احساس وظیفه می­ کنند از جریان تولید آثار ارزشی حمایت کنند.

نماهنگ «علمدار حرم» با نویسندگی، کارگردانی و صدای امین فرامرزی و با شعری از حجت الاسلام محمّد حسین انصاری نژاد قرار است امروز یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در یادواره شهید محمّد احمدی جوان و شهدای مدافع حرم با حضور خانواده این شهید در گلزار شهدای گمنام برازجان رونمایی و پخش شود.

همچنین ملودی این اثر توسط محمّد قدیر زاده تهیه شده که با نوازندگی ویالن ابراهیم علی حسینی، تنظیم مسعود معصومیان و تصویربرداری عبدالرضا فقیه تولید شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات