خبرهای داغ:
مسئول تربیت آموزش سپاه استان همدان:

انقلاب اسلامی به واسطه مردم پا برجا می‌ماند

مسئول تربیت آموزش سپاه استان همدان گفت: مردم ما به این بلوغ و باور فکری رسیده‌اند که این انقلاب باید به واسطه همین مردم پا برجا بماند و در راه رسیدن به اهداف و آرمان‌ها از هیچ بیگانه‌ای کمکی ساخته نیست.
کد خبر: ۸۹۵۹۲۸۴
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

انقلاب اسلامی به واسطه مردم پا برجا می‌ماندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام ابوذر طالبی در شانزدهمین یادواره ۲۳ شهید روستای دستجرد شهرستان بهار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: این مجلس و مراسم متعلق به وجود نورانی شهدای این روستا است که با جهاد در راه خدا به نیت خالص آن دست یافتند.

وی افزود: این شهدا بودند که با ایستادگی و از خود گذشتگی شهادت را به جان خریدند و در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده و به فرمان امام (ره) لبیک گفته و به هدفشان که همان جهاد در راه خدا بود، رسیدند.

مسئول تربیت آموزش سپاه استان همدان عنوان کرد: مردم ما به این  بلوغ و باور فکری رسیده‌اند که این انقلاب باید به واسطه همین  مردم پا برجا بماند و در راه رسیدن به اهداف و آرمان‌ها از هیچ بیگانه‌ای کمکی ساخته نیست.

وی تصریح کرد‌: فلسطین و قدس به زودی آزاد خواهند شد همانا که وعده الهی است که از زبان ولی خدا صادر شده و بر همگان ثابت شد که کسانی که در راه خدا هستند وعده‌هایشان صادقانه است آنچنان که سردار سلیمانی وعده سه ماه نابودی داعش را داد و عملی هم شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات