خبرهای داغ:
مسئول آموزش سپاه صاحب الأمر(عج) قزوین:

با کمک خیرین مشکل ساخت فضای آموزشی درمناطق زلزله زده رفع شود

نشست هم اندیشی وهماهنگی برای کمک رسانی به اهالی زلزله زده استان کرمانشاه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و مسؤول آموزش سپاه صاحب االأمر(عج) وجمعی از خیرین مدرسه ساز استان قزوین برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۶۵۵۰۰
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در حاشیه این نشست سرهنگ برین مسوؤل آموزش سپاه صاحب الأمر(عج) قزوین که به نمایندگی از فرمانده سپاه استان در این جلسه حضور داشت گفت: در روزهای اولیه بعد از زلزله در دو روستای بابا اسکندر و قره بلاغ اعظم اسکان اضطراری مردم که چادر، خوراک، پوشاک گرم بود به دست مردم رسانده شد.
وی ادامه داد: در چند روز گذشته به 70تا 80درصد مردم برای استقرار، کانکس تحویل داده شده است و اسکان موقت این عزیزان به طورکامل انجام شده است لذا تمام تلاش ما این است که اهالی این دو روستا ازاین درد بزرگ و مصیبتی که به آن دچار شده اند هرچه سریعتر خارج شوند.
سرهنگ برین افزود: این دو روستا در مجموع 320 خانوار دارند که مأموریت ساخت واحد های مسکونی برای این خانوارها به سپاه استان قزوین داده شده است .
این مسؤول تصریح کرد: روستای قره بلاغ اعظم از نظر وسعت و جمعیت ،روستای بزرگ و پر جمعیتی است که 965 نفرجمعیت دارد و 96 نفر فقط دانش آموز در مقطع ابتدایی داردو باید گفت در مجموع روستایی تحصیل کرده است که اهالی این دو روستا به دلیل نداشتن مدرسه و فضای آموزشی مناسب درسختی و رنج به سرمی برند.
وی ادامه داد: از شما خیرین عزیز درخواست می کنیم برای ساخت مدرسه و فضای آموزشی مناسب در این دو روستا ما را یاری و همراهی کنید، امیدواریم باکمک شما خیرین گرانقدر ما زودتر از موعد مقرر بتوانیم ساخت واحدهای مسکونی و همچنین فضای آموزشی مناسب برای اهالی این دو روستا را به انجام برسانیم.
سرهنگ برین درپایان سخنان خود ضمن تاکید بر کمک رسانی منظم و سازماندهی شده به اهالی زلزله زده بیان داشت: ما برای خدمت رسانی منظم و مناسب تر روستای قره بلاغ را به 21گروه و روستای بابااسکندر را به12گروه سازماندهی کردیم.
این مسئول اضافه کرد: خوراک و پوشاک اهدایی مردم را به سر گروه های این گروه ها تحویل می دهیم و این سرگروه ها اقلام دریافتی را به دست اهالی زیرگروه خود میرسانند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار