خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد

9دی روز اثبات شکست ناپذیری انقلاب اسلامی

کارشناس مسائل سیاسی گفت: 9 دی روز اثبات شکست‌ناپذیری انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۶۷۰۳۷
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

9دی روز اثبات شکست ناپذیری انقلاب اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، خانی در نشست بصیرتی که همزمان با گرامیداشت حماسه 9دی به همت حوزه‌های مقاومت خواهران سپاه ناحیه همدان برگزار شد، با گرامیداشت فرا رسیدن حماسه 9دی اظهار داشت: 9دی روز اثبات شکست ناپذیری انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه حماسه 9دی و حضور مردم حماسه‌ساز و ولایتمدارایران برگ زرین دیگری از افتخارات مردان وزنان ایران  زمین به حساب می آید، گفت: در این روز ماندگار و تاریخی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی حماسه‌ای دیگر آفریدند و دشمنان خدا و دینش را مایوس و نا امید کنند و 9دی ماندگار شد.

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر ضرورت بزرگداشت حماسه 9دی عنوان کرد: 9 دی روز بصیرت، وحدت و همدلی ایران عزیز بود که ندای «هل من ناصر ینصرنی» بلند نشد اما فریاد «لبیک یا حسین(ع)» تا آسمان خروشید و به گوش جهانیان رسید.

وی تصریح کرد: 9دی تاریخ نبود بلکه خود، تاریخ ساز بود و بر همه ما واجب است یاد این حماسه بزرگ را گرامی بداریم و در سالروز این وحدت و همدلی با ارزش‌های انقلاب و شهدا تجدید میثاق کرده و به دنیا اعلام کنیم که هیچ یاوه گو و مزدوری نمی تواند ملت غیور و همیشه در صحنه ما را فریب دهد چراکه ما به معنای واقعی کلمه به آیه «ید الله فوق ایدیهم» اعتقاد داریم.

خانی بیان کرد: در این روز انقلاب اسلامی بار دیگر شکست ناپذیری خود را به رخ کسانی کشید که در خواب‌های پریشان به سر می بردند و با خیال خام سقوط حکومت خدایی را داشتند.

وی افزود: 9دی ماندگار شد چراکه خروش ملت ایران آشکار ساختن خشمی مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت‌شکنی عده‌ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: مردم ایران در این روز به یاد ماندنی تاریخ انقلاب اسلامی نشان داد دشمنان خود و انقلاب را به خوبی می شناسند و هرگز فریب نیرنگ‌ها و حیله‌های دشمنان را نمی خورند و دشمنان هرقدر خود را بزرگ و نزدیک به ایران جلوه دهند بازهم بازنده این میدان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات