خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) همدان تأکید کرد

ضرورت تبیین و بازگویی حماسه 9دی در جامعه

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اهمیت گرامیداشت مسئله مهم 9 دی ماه گفت: تبیین و بازگویی این مهم باعث روشن شدن افکار آحاد مردم خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۷۰۹۴۷
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹

ضرورت تبیین و بازگویی حماسه 9دی در جامعهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دومین جلسه بررسی موانع و مشکلات سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین (ع) و مدیران قسمت های سازمان بسیج ادارات استان برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) با اشاره به اهمیت گرامیداشت مسئله مهم 9 دی ماه با تأکید بر تبین ابعاد آن اظهار داشت: ظرفیت دستگاه‌های اجرایی فرصت بسیار مناسبی را برای این مهم فراهم آورده است.

سرهنگ مصطفی رستمی تصریح کرد: تبیین و بازگویی این مهم باعث روشن شدن افکار آحاد مردم خواهد شد.

مسئول بسیج ادارات استان همدان نیز در ادامه با بیان اقدامات فوق برنامه ای صورت گرفته در بسیج ادارات ابراز داشت: این برنامه‌ها نمونه‌ای از برنامه‌های قوی و تاثیرگذار طراحی شده در سطح استان است.

سرهنگ احد امیری افزود: آنچه ما به آن مقید هستیم و وقوف داریم ظرفیت منحصر به فرد دستگاه‌های اجرایی استان برای مشارکت در برنامه‌های بسیج و سپاه است که از نقاط عطف است.

وی با اشاره به خدمات مجموعه بسیج ادارات در هم افزایی دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد: وضعیت بسیار مطلوب پیش آمده به لحاظ همکاری‌های بسیار نزدیک و صمیمی فرماندهان و مدیران پایگاه‌های تابعه با سازمان بسیج ادارات است.

مسئول بسیج ادارات استان همدان توجه مسئولین و هیئت رئیسه سپاه استان را نیز یکی دیگر از موضوعات مهم که باعث ایجاد انگیزه شده برشمرد و افزود: این نوع رفتارها لازمه حرکت رو به رشد و پیشرفت بوده و ضامن استمرار حرکت شتابان بسیج در همه دوایر است.

 در ادامه مشکلات و موانع موجود در ماموریت ها بررسی و برای آنها تصمیم گیری به عمل آمد.

انتهای پیام/     

ارسال نظرات