خبرهای داغ:
امام جمعه جوکار تأکید کرد

لزوم انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جدید

امام جمعه جوکار بر لزوم انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جدید تاکید کرد و گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسل آینده، نقش مهمی در افزایش آگاهی جوانان در رویارویی با دسیسه های دشمنان انقلاب اسلامی دارد.
کد خبر: ۸۹۷۷۹۴۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

لزوم انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جدیدبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام محمدرضا امیدی در جلسه شورای آموزش و پرورش جوکار اظهار داشت: دانش‌آموزان سرمایه اصلی و آینده‌سازان کشور هستند که تربیت صحیح این سرمایه‌های گرانبها تاثیر به‌سزایی در ترسیم افق روشن برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران حاصل خون شهدا، جانفشانی جانبازان و تلاش شبانه روزی دلسوزان کشور است.

امام جمعه جوکار خدمت‌رسانی به مردم را از برکات جمهوری اسلامی و فعالیت مسئولین کارآمود دانست و گفت: انقلاب اسلامی با اندیشه امام راحل و با حمایت مردم پیروز شد بنابراین برنامه‌ها و جشن‌های ایام الله دهه فجر باید با مشارکت مردم برگزار شود.

وی بر لزوم انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جدید تاکید کرد و افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسل آینده، نقش مهمی در افزایش آگاهی جوانان در رویارویی با دسیسه های دشمنان انقلاب اسلامی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات