خبرهای داغ:
امام جمعه تویسرکان عنوان کرد

ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی طی دهه فجر

امام جمعه تویسرکان با تأکید بر پاسخگویی مسئولین به مردم و ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی طی دهه فجر در جامعه گفت: هر کس باید نسبت به کار خود مقید باشد.
کد خبر: ۸۹۸۳۹۶۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲

ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی طی دهه فجربه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در جمع کارکنان سپاه ناحیه تویسرکان ضمن گرامیداشت دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: امام خمینی(ره) انقلابی بنا کردند که در دنیا بی‌نظیر است و امام خامنه ای (مد ظلی العالی) سکان‌‌دار این انقلاب نیز یک شخصیت الهی هستند.

وی افزوود: با یک حساب و کتاب ساده می‌توان فهمید شاخصه‌های اقتصادی نسبت به قبل از انقلاب پیشرفت بسیاری کرده است.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه همه باید به یکدیگر کمک کنیم، تصریح کرد: باید دست کسانی که در این جامعه گرفتاری دارند را گرفت و به جوانان کمک کرد.

وی ادامه داد: باید مسئولین آنقدر پیگیری مشکلات و کارهای مردم را انجام دهند تا دل مردم را به دست آورند، ما به شخصه نسبت به کسانی که در محل کار نسبت به مردم کم لطفی می‌کنند اول تذکر می‌دهیم و اگر حل نشد در مرحله بعد با آن برخورد می‌کنیم.

موحدی با تأکید بر پاسخگویی مسئولین به مردم و ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه ابراز داشت: هر کس باید نسبت به کار خود مقید باشد و نباید بیخیال باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات