خبرهای داغ:
امام جمعه بخش کوهسارات در جشن پیروزی انقلاب ؛

حضور ما در 22 بهمن یعنی عهد وپیمان با امام (ره)و شهدا

جشن بزرگ انقلاب در بخش کوهسارات با سخنرانی امام جمعه بخش کوهسارات حجت الاسلام خانلری و همچنین مهندس غراوی نماینده شرق استان گلستان و مسئولین استانی و شهرستانی و سطح بخش کوهسارات همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع دوزین باحضور پرشکــوه بسیجیان خواهر وبرادر برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۸۷۴۱۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۷
حضور ما در 22 بهمن یعنی عهد وپیمان با امام (ره)و شهدابه گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، امام جمعه بخش کوهسارات در ابتدای سخنان خود به مروری بر اسلام و گسترش آن از دوره ی پیامبران تا عصر حاضر شد.

وی افزود:در دوره قاجار قطب اول قدرت ،علمای اسلامی بودند ، فتوای علمای اسلام موجب تضعیف نقشه های دشمنان می شد.

امام جمعه بخش کوهسارات تصریح کرد: پنجاه سال پهلوی در کشور مااسلام ستیزی کرد.پنجاه سال برقاریان قرآن،مفسرین قرآن ،علمای اسلام و...نیز اسلام ستیزی کردند.مثالی ازاین عنوان را می توان به راه سازی آنها اشاره نمود که عمدا کاری میکردند که مکان های مذهبی مانند مسجد در مسیر آن باشد تا به این بهانه ،  آن مکان را تخریب کنند.

خانلری هدف اصلی حکومت طاغوتیان را تخریب ابنیه اسلام در بین مردم عنوان کرد و بیان داشت: مردم از ظلم و جور و فساد سلسله شاهنشاهی به تنگ آمده بودند به همین دلیل به ندای امام(ره) لبیک گفتند و سرانجام در بیست ودوم بهمن ۱۳۵۷در برابر قدرت شرق و غرب ،کمونیسم،لیبرال،یک حکومت اسلامی شکل میگیرد.
 
وی در ادامه گفت: وقتی شهید مطهری را ترور کردند امام(ره)فرمود بکشید مارا ، بذارید درخت اسلام پایدار واز خون ماآبیاری شود ، 39 سال مردم مااز دفاع کشور کوتاهی نکردند.

امام جمعه بخش کوهسارات در پایان افزود: حضور ما در 22 بهمن یعنی عهد وپیمان با امام (ره)و شهدا یعنی بیعت با ولایت لذا از تمامی مردم برای شرکت در این راهپیمایی دعوت نمودند.
 
آقای غراوی نیز ضمن تبریک این ایام فرمودند که سهم این مردم در شکل گیری انقلاب چقدر مهم بوده است.
ایشان فرمودند وظیفه مامسئولین این است که به این مردم محبت کنیم
در پایان نیز به پروژهاو بودجه هایی که جهت عمران سازی به بخش کوهسارات تعلق گرفته بود نیز اشاره نمودند واز افرادی که دراین راستا گامی برداشتند از جمله امام جمعه بخش،دهیاری وشورای اسلامی،بخشدار وفرماندار محترم نیز تشکر کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار