فرمانده سپاه امام صادق (ع):

بوشهر سابقه­ ای درخشان در مبارزه با استعمار و استکبار دارد

فرمانده سپاه امام صادق (ع) در جلسه ستاد برگزاری چهارمین کنگره بین المللی بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار گفت: استان بوشهر سابقه­ ای درخشان در مبارزه با استعمار و استکبار را در شناسنامه و پیشینه خود دارد.
کد خبر: ۸۹۹۳۵۱۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو اظهار کرد: کنگره بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار هویّت تاریخی و حماسی استان بوشهر را از دو قرن گذشته تابحال ترسیم می­ کند و حوادث تاریخی و آمادگی­ های دفاعی مبتنی بر فرمایشات مراجع تقلید و علمای بزرگوار را در این همایش به منصه ظهور می­ گذارد.

وی طراحی، برنامه­ ریزی و انتقال حماسه­ ها بخصوص حماسه­ های مقاومت در برابر استعمار به نسل جدید و آینده را از جمله کارهای مهم در این عرصه برشمرد و تصریح کرد: به نظر می­ رسد نهادی که می­ تواند این گونه کارهای بزرگ، درشت، حماسی و تاریخی را برنامه ریزی و اجرا کند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است چرا که سپاه با اتصال به دریای بیکران مردم از قابلیّت­ ها و توانمندی های فکری، امکاناتی، معنوی و حتّی مادی زیادی در این زمینه برخوردار است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) تأکید کرد: لازم است همه مسئولین سپاه امام صادق (ع) با همکاری سایر ادارات و نهادهای استان تلاش نمایند تا این کنگره به نحو بسیار مناسبی برگزار شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام صادق (ع) نیز در این جلسه گفت: کنگره بین المللی بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار پرتجمع­ ترین تجمع مردمی استان بوشهر است که هر سال باشکوه خاصی برگزار می­ شود.

سرگرد غلامرضا جمالی تصریح کرد: امسال نیز با برنامه­ ریزی­ های صورت گرفته چهارمین کنگره در تاریخ هیجدهم اسفند ماه برگزار می­ شود که سخنرانان مطرح کشوری، گروه­ های هنری و جمعی از مهمانان خارجی نیز در این کنگره حضور دارند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات