خبرهای داغ:
دبیر کارگروه اقتصاد مقاومتی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین:

800بسیجی قزوینی درعرصه اقتصاد مقاومتی مهارت کسب کردند

دبیر کارگروه اقتصاد مقاومتی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: در بحث آموزش و مهارت آموزی در عرصه های اقتصاد مقاومتی و عرصه های اشتغال زایی زود بازده تا این لحظه 800 نفر از بسیجیان در زمینه های مختلف کشاورزی، تولیدی و خدماتی به کمک دستگاه های دیگر همچون فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی و کمیته امداد صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۹۹۷۲۲۴
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

به گزارش برگزاری بسیج در قزوین، هشتمین مجمع بسیج شهرستان قزوین با حضور رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات استان قزوین، امام جمعه شهرهای اقبالیه و محمود آباد، فرمانده و مسوول ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین، شهرداران و شورای شهرهای اقبالیه محمود آباد کوهین طارم الموت و نخبگان شهرستان قزوین برگزار شد.
محسن دانسفهانی دبیر کارگروه اقتصاد مقاومتی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در این مراسم با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و همچنین شعار سال(اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال) اظهار داشت: فعالیت های زیادی در بسیج سازندگی ناحیه صورت گرفته که به سرفصل هایی از این اقدامات اشاره خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: در بحث آموزش و مهارت آموزی در عرصه های اقتصاد مقاومتی و عرصه های اشتغال زایی زود بازده تا این لحظه 800 نفر از بسیجیان در زمینه های مختلف کشاورزی، تولیدی و خدماتی به کمک دستگاه های دیگر همچون فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی و کمیته امداد صورت گرفته است.
دانسفهانی با اشاره به مشاوره های کسب کار بیان کرد: قبل از تولید استفاده از ظرفیت مهندسین و تشخیص جهت جلوگیری از شکست طرح و دادن چشم انداز کار به بسیجیان که در سال جاری ۲۰۰ نفر از بسیجیان در این زمینه خدمات داده شده است به کمک مهندسین بسیج کشاورزی و دستگاه های همکار جهاد کشاورزی و فنی حرفه ای.
دبیر کارگروه اقتصاد مقاومتی سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین عنوان کرد: در بحث پرداخت تسهیلات و حمایت از عرصه های زود بازده هم چون پرورش قارچ، پرورش زنبور عسل، پرورش آبزیان، پرورش ماکیان، کشت گیاهان دارویی، کشت زعفران، قالی بافی و خیاطی و عرصه های صنایع تبدیلی همچون بسته بندی مواد غذایی، فراورده های لبنیاتی، ترشیجات، مربا و تولید عرقیات می باشد.
وی افزود: تا کنون ۳۰۰ نفر با مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون تومان به بانک معرفی شده اند.
دانسفهانی یادآور شد: در بحث حمایت از تولید کنندگان خانواده های کم درآمد تسهیلات قرض الحسنه به همکاری کمیته امداد تا کنون ۴۰ نفر به مبلغ ششصد میلیون تومان به بانک ها معرفی شده اند.
این مسوول گفت: در حمایت از محصولات و پشتیبانی از تولید کنندگان استفاده از ظرفیت نمایشگاه ها و بازارچه های فصلی ۲ نمایشگاه و یک غرفه دائمی در نمایشگاه بین المللی استان صورت گرفته است.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار