خبرهای داغ:
مدیر کل بهزیستی استان قزوین خبر داد:

توزیع ۸۵ کمک جهیزیه به ارزش ریالی ۱۹۰ میلیون تومان در بین نوعروسان بهزیستی

وارثی گفت: ارزش ریالی کمک هزینه تهیه جهیزیه بیش از 190 میلیون تومان می باشد که با کمک خیرین جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع شده است.
کد خبر: ۸۹۹۹۱۳۴
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: 85 کمک جهیزیه در بین نوعروسان تحت پوشش توزیع شد.
وی ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت خیرین در تهیه این اقلام گفت: ارزش ریالی کمک هزینه تهیه جهیزیه بیش از 190 میلیون تومان می باشد که با کمک خیرین جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع شده است.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: اقلام توزیع شده شامل یخچال، بخاری گازی، فرش واجاق گاز می باشد.
وارثی در ادامه ضمن اشاره به برگزاری دوره های مهارت های پیش از ازدواج افزود: در سال جاری بیش از 25 دوره آموزشی از قبیل آموزش مهارت های پیش از ازدواج، مهارت های زندگی و مهارت های بعد از ازدواج برای 5600 نفر برگزار شده است.
وی از ارجاع زوجین متقاضی جهت انجام آزمایشات ژنتیک به مراکز مشاوره خبر داد و عنوان کرد: در دفتر پیشگیری از معلولیت های زوجی که قصد تشکیل خانواده دارند و مواردی از قبیل نقص مادرزادی، سقط‌ شدن جنین، به دنیا آمدن کودک مرده با علائم جسمی یک بیماری ژنتیکی و دارای کودکی با یک مشکل جسمی که می‌تواند ژنتیکی باشد، را دارند جهت پیگیری و رفع مشکلات احتمالی به مراکز ژنتیک ارجاع شده اند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار