خبرهای داغ:
راوی دفاع مقدس گفت: دهلاویه روستای کوچکی است که رشادت های فراوانی برای دفاع از کشور و انقلاب در آن به ظهور رسید و شهید چمران با دهلاویه درقلب مردم ماندگار شد.
کد خبر: ۹۰۰۱۷۰۹
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲

سرتیپ حسین یاسینی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در دهلاویه ضمن اشاره به رشادت های جوانان این مرزو بوم گفت:روزگاری سخت بر ملت ما گذشت که تمام دنیا با پشتیبانی از صدام جنایتکار برای نابودی انقلاب ایران کمر همت بستند.
وی در ادامه افزود:اما رهبری، پیامبر گونه امام مستضعفان در دفاع مقدس شور و هیجان فراوانی در مردم ایجاد کرد و مردم با دادن جوانان و عزیزترین خود با امام خویش پیمان بستند.
راوی دفاع مقدس تصریح کرد:شخصیتی همانند شهید چمران وقتی از امام دستور دریافت می کند نمی گوید که من در امریکا هستم و بهترین مدارج علمی و رفاه را دارم همانند یک سرباز عاشورایی وارد می شود و تمام علایق دنیا را کنار می گذارد تا امام مستضعفان را دریابد.
امیر یاسینی با اشاره به شخصیت بزرگ شهید چمران گفت: چمران دانشمند بزرگ و عالم وارسته ای بود که برای پرواز جهاد و شهادت را برگزید و در این نقطه بر اثر ترکش خمپاره به اوج رسید.
راوی دفاع مقدس افزود: جوانان هم باید برای خود الگوی مناسب برگزیدند تا بتوانند با تکیه بر روحیه ایثار کشور و انقلاب را بیمه نمایند.بخش عظیمی از طراحی های دشمن حمله به ارزشها و آرمان های ملت انقلابی ایران بوده که نسبت به ارزش ها بی تفاوت باشیم تا بتوانند ابزار سلطه را بر ما با کمترین هزینه تحمیل نماید.
وی تصریح کرد:جنگ زمانی اتفاق می افتد که توان دفاعی خویش را از دست بدهیم و اتحاد و انسجام نداشته باشیم اما در حال حاضر با داشتن رهبری عالی و ارتش و سپاه و بسیج قدرتمند و روحیه جهاد و شهادت هیچ کشوری توان حمله به ایران را نخواهد داشت چون می دانند که با سیلی سخت مواجه می شوند.
امیر یاسینی در ادامه با اشاره به اهداف دشمن در جنگ نرم و براندازانه یاد آورشد:کشورها زمانی اشغال و چپاول می شوند که ابتدا ذهن و تفکر آنها مسموم شود و نسبت به ارزش ها بی تفاوت باشند و یا بدتر از آن آرمانهای پاک را مانع پیشرفت بدانند.
وی گفت: امروز زمان اشغال فیزیکی کشورها نیست بلکه فکر و اندیشه جوانان و کشورها را اشغال و می کنند پس از آن زمینه اشغال و چپاول را فراهم می کنند.

1002/ت30/ب22

ارسال نظرات
پر بیننده ها