آیت‌الله حسینی‌بوشهری:

اتکاء به تولیدات داخلی سبب رونق اقتصاد می‌شود

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: هر کشوری که به تولیدات خودش متکی شود، سبب رونق کارخانجات و تولید، فعال‌شدن نیروی کار فعال و رونق اقتصادی و اشتغال می‌شود که برای ایجاد این شرایط نقش ناجا بسیار مهم است.
کد خبر: ۹۰۰۲۲۹۱
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری امشب در نشست با فرماندهان انتظامی و دریابانی و جمعی از روسای پلیس‌های تخصصی استان بوشهر اظهار داشت: انشالله سال جدید برای مجموعه نیروی انتظامی و دریابانی که مجاهدانه و مخلصانه خود را وقف مردم کرده‌اند، پر از برکت و موفقیت قرار گیرد.

وی افزود: سعه‌صدر و تحمل‌پذیری باید یکی از ویژگی‌های اصلی رفتار کارکنان پلیس باشد که با برخورد خوب، روی گشاده و اخلاق کریمه سبب رضایت مردم شوند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شعار " حمایت از کالای ایرانی"  در سال جدید، عنوان کرد: هر کشوری که به تولیدات خودش متکی شود، سبب رونق کارخانجات و تولید، فعال‌شدن نیروی کار فعال و رونق اقتصادی و اشتغال می‌شود که برای ایجاد این شرایط نقش ناجا بسیار مهم است.

امام جمعه موقت قم یادآور شد: ایجاد امنیت مناسب، تضمین‌کننده سرمایه‌گذاری است و می‌بینیم که کشور ما از یک امنیت قابل قبولی برخوردار است.

حسینی‌بوشهری بیان کرد: هر فرد در هر جایگاهی باید خود را ملزم به حمایت از کالاهای ایرانی بداند که مصرف‌کننده با اعتماد به کالای ایرانی آن را خرید کند و تولید‌کننده نیز به فکر ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی خود باشد.

وی عنوان کرد: جدا از نقش مهم پلیس در تامین امنیت برای سرمایه‌گذاری مناسب، این نیرو در طی تعطیلات نوروزی نیز وظایفی بر عهده دارد که کمک به کاهش تصادفات جاده‌ای در کنار ایجاد امنیت برای مردم است.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه بیان کرد: البته کار و تلاش نیروی انتظامی و دریابانی برای حفظ امنیت مردم بسیار سخت است اما این نیروها با عشق و علاقه به نظام و مردم این سختی‌ها را به جان می‌خرند تا مردم در آسایش قرار گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات