درمانگاه بوعلی کنگان شبانه روزی خواهد شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: درمانگاه بوعلی کنگان شبانه‌روزی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۲۵۶۲
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، علی ربیعی صبح سه‌شنبه در بازدید از درمانگاه بوعلی کنگان، دستور شبانه روزی شدن این درمانگاه را داد.

وی گفت: با توجه به افزایش بار مراجعه که برخی مواقع به ١٢٠ هزار نفر می‌رسد یک شیفت به درمانگاه اضافه شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: با اضافه شدن شیفت، قطعا خدمات بیشتری هم داده می‌شود و در هر نوبت یک کار بزرگ انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: با این شرایط برنامه ریزی برای افزایش متخصصان هم انجام خواهد شد.

توسعه درمانگاه بوعلی ضروری است

سکینه الماسی نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با توجه به رشد جمعیت به ویژه جمعیت کارگری در شهرستان کنگان توسعه درمانگاه بوعلی ضروری است.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: اکنون بیشترین تعداد بیمه شده تامین اجتماعی در شهرستان کنگان هستند و افزایش کمی و کیفی خدمات به بیمه شدگان ضروری است.

الماسی ادامه داد: در جلسه دیشب با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار، راه اندازی مرکز آسیب های اجتماعی، توسعه مجموعه کارگری، ارتقا مرکز درمانی و افزایش نیرو در درمانگاه بوعلی کنگان قطعی شد.

فتح الله نوروزی فرماندار کنگان شبانه روزی شدن این درمانگاه را یکی از مطالبات بحق مردم شهرستان عنوان کرد.

همچنین علی ربانی زاده رئیس درمانگاه بوعلی کنگان نیز گفت: پارسال،۲۷۰ هزار نفر به این درمانگاه مراجعه کردند یعمنی به طور متوسط ماهانه بیش از ۲۲ هزار نفرخدمات دریافت کردند.

ربانی زاده تصریح کرد: افزایش نیرو و جذب متخصص در این درمانگاه  ضروری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات