مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع):

امروز کلید اقتصاد جامعه در دست بانک است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در دیدار با رئیس و جمعی از کارکنان اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد این استان گفت: امروز کلید اقتصاد جامعه در دست بانک است.
کد خبر: ۹۰۰۵۴۹۲
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام حسین دشتی با اشاره به نام­گذاری سال 97 با عنوان حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: به اعتقاد ما برکت امسال فرمایشات راهگشای مقام معظم رهبری در آغاز سال است و انتخاب شعار امسال نیز انتخاب هوشمندانه ­ای بود که ان ­شاءالله حرکتی را در جامعه توسط کسانی ایجاد می ­کند که ملتزم به فرمایشات ایشان هستند.

وی افزود: امیدواریم این نام­گذاری نسخه­ ای برای رفع دردهای اقتصادی جامعه باشد چرا که تاکنون دولت ­های مختلف تلاش ­های زیادی برای رفع این مشکلات اقتصادی انجام داده ­اند امّا این مشکل تا به امروز غیر قابل حل باقی مانده است و در واقع نیاز بود تا در این زمینه قدمی از بین مردم و مسئولین با همدیگر با انگیزه ­های دینی برداشته شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان اصلاح نظام بانکداری را در کشور یکی از موارد ضروری در رفع مشکلات اقتصادی عنوان و تصریح کرد: فکر و اندیشه ما لازم است در مسیر بانکداری اسلامی به کار گرفته شود و تلاش کنیم تا در فعالیّت­ های بانکی جهت­ گیری را به سمت و سویی ببریم که مشکلات کنونی اقتصاد حل شوند.

حجت الاسلام دشتی تأکید کرد: مشکلات اقتصادی کنونی کشور شایسته طراز انقلاب اسلامی در جهان نیست و گاهی نیز به نظر می­ رسد این مشکلات به ضدّ تبلیغ برای انقلاب اسلامی تبدیل شده است چرا که این انقلاب با ارائه ارزش­ های خوب در عرصه ­های مختلف به جامعه جهانی، متأسفانه در اقتصاد دنیا جایگاه خوبی ندارد که لازم است فعالان عرصه بانکداری به عنوان یکی از متولّیان اقتصاد برای رفع این مشکلات، تلاش کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز خوشبختانه بانک ­های سپاه درخشندگی خاصی در میان سایر بانک ­ها هم از نظر سلامت و هم از این نظر که تلاش می ­کنند بانکداری اسلامی را در جامعه ترویج دهند دارا می ­باشند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات