مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی:

تکمیل پروژه های عمرانی ورزشی در اولویت قرار دارد

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: تکمیل پروژه های عمرانی با توجه به اعتبارات بسیار خوبی که جذب کرده ایم در اولویت قرار دارد و بخشی از این پروژه های نیمه تمام در سطح استان در ۶ ماه اول به اتمام خواهد رسید.
کد خبر: ۹۰۰۸۶۱۵
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ عابد حقدادی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی در خصوص برنامه های پیش رو این اداره در سال جاری گفت: تکمیل پروژه های عمرانی با توجه به اعتبارات بسیار خوبی که جذب کرده ایم در اولویت قرار دارد و بخشی از این پروژه های نیمه تمام در سطح استان در ۶ ماه اول به اتمام خواهد رسید و به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از حد فاصل هفته دولت تا دهه فجر تعداد بسیاری از پروژه های عمرانی را افتتاح و به بهره برداری خواهیم رساند.

وی ادامه داد: بخش اعظمی از این پروژه ها همچون سالن بانوان و زمین چمن شهرستان خنداب، سالن گوار،قره چای، سالن ۱۰۰ نفری شهرستان خمین، پیست تارتان اراک به بهره برداری خواهد رسید.

حقدادی تصریح کرد: مسابقات کشتی جام یادگار امام، مسابقات تور میلاد دو نور (دوچرخه سواری)، مسابقات شطرنج جام آفتاب خمین، همایش های پیاده روی صبح و نشاط، ۴ همایش دیگر که به هیات ورزش های همگانی گفته شده برای آن برنامه ریزی کند و همچنین همایش های دیگر در سطح شهرستان های استان که باعث شکوفا شدن ظرفیت های ورزش همگانی می شود را می توان از جمله برنامه ها و رویداد های بین المللی در سال جاری دانست‌.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: تمرکز زدایی از جمله اصولی است که آن را دنبال می کنیم و در دستور کار است اگر استان میزبان مسابقات کشوری باشد آن را در شهرستان های دارای پتانسیل استان برگزار کنیم.

وی اظهار کرد: در ابتدای سال ۹۷ اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت،مسابقات جام نوروزی روستاها که ۳ برابر سال های گذشته فعالیت کردند و بیش از ۳۰۰ روستا میزبان این مسابقات بودند بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر در این فعالیت ها تحت عنوان ورزشکار،عوامل اجرایی، بیننده، حضور داشتند. برگزاری بیش از ۵۰ جشنواره فرهنگی ورزشی یک رویداد عظیم ورزشی و یک شور و نشاط را در سطح روستاها به وجود آورد.رضایت مندی مردم روستا خستگی را از تن ما بیرون آورد.

حقدادی با توجه به اهمیت ورزش بانوان گفت: موضوع ورزش بانوان از جمله برنامه های ما در سال ۹۷ است که با جدیت آن را دنبال می کنیم‌.همچنین حمایت از ستاد بازیهای آسیایی که مسئولیت آن بر عهده آقای ابوالفضل یوسفی رئیس گروه توسعه قهرمانی است را در دستور کار خود قرار داده ایم. از طرفی در بحث ورزش قهرمانی بتوانیم نمایندگان شایسته ای را روانه بازی های اندونزی کنیم.

وی تصریح کرد: حمایت مجلس شورای اسلامی به خصوص مجمع نمایندگان استان مرکزی از مقوله ورزش تحول و تحرک خوبی را در ورزش کشور ایجاد کردند‌.و همچنین تقدیر و تشکر از حمایت های جدی استاندار و معاونین چرا که واقعا پیگیر برنامه های ورزشی هستند و این موضوع بسیار ارزشمند است.با عیدی شهردار در روزهای پایانی و شروع فعالیت باشگاه شهرداری، امیدواریم بتوانیم با ایجاد باشگاه دیگری در سطح استان ورزش حرفه ای را فعال تر کنیم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی در خصوص وضعیت فعلی این اداره خاطرنشان کرد: بنده زمانیکه مدیریت اداره کل را تحویل گرفتم شرایط بسیار وحشتناکی داشت اما با برنامه ریزی و تلاش همکاران هیچ گونه طلبی در شب عید باقی نماند.ساده ترین نوع مدیریت،مدیریت هزینه است برخی از مدیران با مدیریت هزینه آشنا نیستند و باعث می شوند ورزش تاوان ندانستن آن ها را بدهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار