شهید مهدوی و هم‌رزمانش سند افتخار مردم شهرستان دشتی هستند

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: حماسه آفرینی شهید نادر مهدوی و همرزمانش در نبرد مستقیم با آمریکا درخلیج فارس و شکستن هیمنه استکبار جهانی سند افتخار مردم شهرستان دشتی است.
کد خبر: ۹۰۰۸۶۲۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو شامگاه جمعه در آیین یادواره شهادت سردار خلبان شهید حمید رضا زارعی در حسینیه عاشقان ثارالله روستای درازی شهرستان دشتی با تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نقش مهم ایثارگری شهدا در اقتدار و عزت ایران اسلامی را برشمرد و اظهار داشت: شهدا با جانفشانی و ایثارگری چنان حماسه‌ای آفریدند که امروز ایران اسلامی در جهان در اوج اقتدار و عزت قرار دارد.

وی از اقتدار نیرو‌های مسلح خبر داد و بیان کرد: خون شهدایی مانند خلبان زارعی سبب اقتدار و افزایش توانمندی نیرو‌های مسلح شود و اکنون نیرو‌های مسلح از نظر تجهیزات و روحیه در اوج اقتدار و آمادگی قرار دارند.

فرمانده سپاه استان بوشهر با اشاره به ترس و واهمه آمریکا و اسرائیل غاصب از سپاه و توانمندی این نیروی لایزال الهی گفت: امروز به برکت خون شهیدان والامقام صدای غرش موشک‌های سپاه قلب امریکا و رژیم صهیونیستی را به درد آورده است.

وی با بیان اینکه خون پاک شهداء و صبر و بردباری خانواده آنان سبب شده که دشمنان به اهدافشان نائل نشوند بیان کرد: همه افکارعمومی دنیا در اجلاس مختلف متحد می‌شوندتا بتوانند اقدامی علیه جمهوری اسلامی انجام دهند، اما به برکت خون شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا نمی‌توانند به هدفشان دست یابند.

سردار رزمجو با اشاره به فداکاری شهید نادر مهدوی در شکستن هیمنه آمریکا در خلیج فارس خاطر نشان کرد: حماسه آفرینی شهید نادر مهدوی و همرزمانش در نبرد مستقیم با امریکا در خلیج فارس هیمنه استکبار جهانی و ایادیش را در خلیج فارس شکست.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر شهید مهدوی و هم‌رزمانش را سند افتخار مردم شهرستان دشتی خواند که مقاومت، ایستادگی و مردانگی شان در تاریخ ماندگار است.

رونمایی از کتاب ستاره «گمنام» خاطرات سردار خلبان شهید حمید رضا زارعی از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات