معاون سوادآموزی استان بوشهر:

520 نفر از آموزش‌دهندگان گواهی‌نامه پایان دوره مهارت دریافت کردند

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش‌دهندگان سوادآموزی استان بوشهر که دوره مهارت‌ها و فنون تدریس را با موفقیت طی کرده‌اند گواهی‌نامه پایان دوره مهارت دریافت کردند.
کد خبر: ۹۰۰۹۱۷۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، غلامرضا دانش‌فر امروز در جلسه ستاد گرامی داشت مقام معلم با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته توسط مدیران ادارات آموزش و پرورش، معلمان، مدیران مدارس، آموزش‌دهندگان و کارشناسان سوادآموزی در زمینه جذب بیشتر افراد محروم از سواد در استان، اظهار داشت: در سال جاری تحصیلی520 نفراز آموزش‌دهنگان سوادآموزی استان  بوشهر که دوره مهارت‌ها و فنون تدریس را با موفقیت طی کرده بودند گواهی‌نامه پایان دوره مهارت را دریافت کردند.

وی اضافه کرد: در مجموع 520 نفر آموزش دهنگان سواد آموزی در استان با  160 ساعت آموزش، دوره مهارت‌ها، فنون تدریس، اصول کلاس‌داری و آیین‌نامه‌های آموزشی و امتحانات را باموفقیت به پایان رساندند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با تبریک اعیاد شعبانیه و هم‌زمان شدن این اعیاد با روز معلم، گفت: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای پیشرفته، توسعه‌یافته و نسلی آگاه و مسئولیت‌پذیر داشته باشیم باید امنیت روانی و شغلی معلمان و فرهنگیان با لحاظ نمودن ارتقاء سطح رفاهی و معیشتی آنان در برنامه‌های ملی لحاظ شود.

دانش‌فر با اشاره به فرخنده روز پاسدار و روز جانباز، رشادت جانبازان و پاسداران انقلاب اسلامی را ستود و ادامه داد: بدون شک عزت، استقلال و سربلندی امروز ما مرهون مجاهدت شهدای عزیز، نیروهای فداکار سپاه و ارتش و بسیج، آزادگان سرافراز، جانبازان مقاوم و خانواده‌های این عزیزان است و باید با تمام وجود قدردان این بزرگواران باشیم.

وی با تاکید بر این که یکی از مهمترین پیام‌های مجاهدت و فداکاری شهدا و جانبازان عزیز، ایثار و از خود گذشتگی است، افزود: وظیفه داریم که با پرهیز از اختلاف و ترویج روحیه برادری، محبت و گذشت از میراث بزرگ شهدا و ایثارگران یعنی وحدت و همدلی در جامعه پاسدازی کنیم.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات