خبرهای داغ:
جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین:

پل‌های هوایی عابر پیاده شهر قزوین نوسازی و بهسازی می‌شوند

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: پل‌های هوایی عابر پیاده شهر قزوین نوسازی و بهسازی می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۰۹۱۹۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین؛ سعید جهانگیری افزود: پل های هوایی نقش بسزایی در کاهش آمار تصادفات بین عابران پیاده و خودروها ایفا می کنند بنابراین نصب این پل ها در نقاط حادثه خیر و قابل نصب سطح شهر یکی از ضروریات ترافیکی به شمار می رود.
وی عنوان کرد: علاوه بر احداث پل های هوایی عابرپیاده باید به بحث تجهیز این پل ها هم توجه داشت زیرا برخی از شهروندان از جمله کودکان، سالمندان و معلولان جسمی-حرکتی از پل های هوایی دارای رمپ یا آسانسور بهتر می توانند استفاده کنند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: بر این اساس پروژه نوسازی و بهسازی تمام پل های عابرپیاده سطح شهر در دستورکار سازمان قرار گفته است تا کارشناسان سازمان پل های مذکور را به صورت دقیق بررسی کرده و هر یک از آنها که نیاز به رنگ آمیزی و امکان مجهیز شدن به رمپ یا آسانسور را دارد، مشخص کنند.
جهانگیری گفت: نصب آسانسور و یا رمپ در پل های هوایی عابرپیاده موجب رفاه حال شهروندان شده و موجب می شود آنان به استفاده از پل عابرپیاده هنگام تردد از عرض معابر ترغیب شوند که به این ترتیب قطع به یقین شاهد کاهش آمار تصادفات درون شهری هستیم.
وی یادآور شد: تمام تلاش ما در حوزه حمل و نقل و ترافیک تأمین رفاه حال شهروندان از طریق اجرای پروژه های ترافیکی مختلف است تا بتوانیم ضریب ایمنی تردد خودروها و عابرپیاده را در معابر سطح شهر افزایش داده و رضایت خاطر شهروندان عزیز را جلب کنیم.
1006/\30/f

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار