خبرهای داغ:
مرتضی امیرحاجلو
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج چادگان:
حجت الاسلام والمسلمین قاسم یزدان شناس طی مصاحبه ای با خبرنگار بسیج گفت: برای رهایی از مشکلاتی که مردم و دولتمردان درگیر آن ها هستند باید کتاب های شهید مطهری را راهنمای خوبی بدانیم، آن ها را ترویج دهیم و در مسائل امروز هم به کار ببندیم.
کد خبر: ۹۰۱۱۲۱۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از چادگان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه چادگان با تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک و تسلیت سالروز شهادت متفکر شهیداستاد مرتضی مطهری، برای آن بزرگوار علو درجات را از خداوند متعال خواستارشد، و همچنین روز معلم را به تمامی معلمین، اساتید و مربیان جامعه اسلامی کشور عزیزمان تبریک گفت.

حجت الاسلام والمسلمین یزدان شناس ادامه داد: شهید مطهری علاوه بر این که یک عالم به تمام معنی وارسته و دانشمند بود، یک هنرمند زمان شناس و مردم شناس قوی بود، او به خوبی احساس نیاز مردم به معنویت و شریعت را درک کرد و با تمام وجود در پی برآوده کردن این نیاز بود. ایشان با شناخت دقیق از احتیاجات واقعی مردم، راه های برآورده کردن آن نیازها را از قرآن و سنت احصا کرد و در سخنرانی ها و کتاب های گرانبهای خود، به خوبی بررسی و تحلیل کرد؛ به جرئت می توان گفت راه حل هیچ معضلی را فروگذار نکرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تأکید کرد برای رهایی از مشکلاتی که مردم و دولتمردان درگیر آن ها هستند باید کتاب های شهید مطهری را راهنمای خوبی بدانیم، آن ها را ترویج دهیم و در مسائل امروز هم به کار ببندیم.

وی در پایان، عناوین اهم برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در ناحیه چادگان را این چنین برشمرد:

- برگزاری مراسم بزرگداشت مقام شهید مطهری (ره) و هفته عقیدتی سیاسی ، همزمان با جشن میلاد امام زمان (عج) درناحیه

- تجلیل از مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی، سرمربیان، مربیان، سرگروه ها و فرماندهان پایگاه ها

- اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس

- دیدار با ائمه جمعه شهرهای چادگان و رزوه

- کوهپیمایی با حضور پایوران، سربازان و فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی

- برگزاری نشست های عقیدتی و سیاسی و حلقه های صالحین در پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج، بامحور های 1- تبین شعار سال 2- ارزش ها و معیار های اسلامی از دیدگاه شهید مطهری و سیر مطالعاتی شهید مطهری

- دیداربا خانواده معظم شهدا به خصوص خانواده معلمان بسیجی شهید

- دیدار با معلمان بسیجی

- حضور حد اکثری کارکنان ناحیه در نماز جمعه

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار