امام جمعه دیر:

هدف آمریکایی‌ها تجزیه جهان اسلام است

امام جمعه دیر گفت: هدف آمریکایی‌ها علاوه بر خدشه واردکردن به امنیت ایران، تجزیه جهان اسلام بود.
کد خبر: ۹۰۱۳۰۳۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی در شهرستان دیر با تبریک روز معلمی، اظهار داشت: معلمی شریف‌ترین و پر مسئولیت‌ترین شغل‌هاست که باید دانش‌آموزان را در ابعاد آموزشی و تربیتی پرورش دهند.

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش و مدیران باید معلم را در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان یاری دهند.

امام جمعه دیر تصریح کرد: بحث محتوای کتب درسی و رسیدگی به وضعیت معیشتی فرهنگیان باید در اولویت قرار گیرد  تا معلمان غدغه نداشته باشند.

حسینی عنوان کرد: اگر  معلم در جامعه و نزد مسئولین و اولیاء حرمت داشته باشد قطعا دانش‌آموزان نیز از معلم خود حرف شنوی دارند.

وی نقش وزارت آموزش و پرورش در کمک به معلمان را کلیدی دانست و  گفت: برخی بخشنامه‌ها و قوانین باعث شده تا معلمان برای حضور دانش‌آموزان در برنامه‌های فرهنگی همانند حضور در مساجد، کتابخانه‌ها، نمایشگاه‌ها، اردوها و یا نماز جماعت و سایر برنامه با مشکل مواجه شوند.

خطیب جمعه دیر با اشاره به دیدار رهبری با کارگران و کار آفرینان بیان کرد: حمایت از کالای ایرانی یکی از بهترین و موثرترین شیوه‌های مقابله با طراحی‌های اقتصادی دشمن است.

وی  راه ایستادگی در جنگ اقتصادی نکیه بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی قلمداد کرد و ادامه داد: ارتباط با دنیا به معنای چشم دوختن به عنصر خارجی نیست بلکه باید به نیروی داخلی توجه کرد.

حسینی تأکید کرد: آمریکا از طریق جنگ‌های نیابتی به دنبال جلوگیری از تثبیت موقعیت ایران و القاء تلاش ایران برای تسلط بر منطقه است.

امام جمعه دیر تأکید کرد: یکی دیگر از اهداف آنها فریب اذهان عمومی داخلی از طریق بزرگ جلوه‌دادن هزینه‌های ایران در کشورهای سوریه و عراق می‌باشد.

 وی افزود: اگر داعش وارد ایران می‌شد برای بیرون‌راندن آنها باید ده‌ها برابر بیشتر هزینه می‌کردیم.

حسینی اظهار کرد: هدف آمریکایی‌ها علاوه بر خدشه واردکردن  به  امنیت ایران، تجزیه جهان اسلام بود.

خطیب جمعه دیر درباره برجام گفت: ما تا زمانی که آمریکایی‌ها از برجام خارج نشده‌اند بیرون نمی‌رویم اما اگر آنها این کار را بکنند باید بدانند واکنش ما غافلگیرکننده است و ضربه سختی بر آنها وارد خواهد شد.

وی با بیان این که در موقعیت فعلی نیازمند ایستادگی با صدای واحد در مقابل دشمنان هستیم، یادآور شد: با این وحدت ملی و هم صدایی مسئولان دشمن هیچ غلط نمی‌کند.

حسینی با تقدیر از برگزارکنندگان جشن‌های اعیاد شعبانیه عنوان کرد: بعد از برگزاری جشن‌ها باید نقاط ضعف‌ها را هم شناسایی کنیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات