خبرهای داغ:
با حضور معاون امور مجلس و استان های سازمان تبلیغات اسلامی کشور؛

همایش طلایه‌داران تبلیغ استان همدان برگزار شد

همایش طلایه‌داران تبلیغ استان همدان با حضور حجت الاسلام دارابی معاون امور مجلس و استان های سازمان تبلیغات اسلامی کشور در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۷۲۹۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲

همایش طلایه‌داران تبلیغ استان همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همایش طلایه‌داران تبلیغ استان همدان امروز با حضور حجت الاسلام دارابی معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان همدان، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان، مدیر حوزه‌های علمیه استان، مدیرعامل شرکت برق استان همدان و روحانیون و مبلغین سراسر استان در سالن اجلاس سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان برگزار شد.

این همایش همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با هدف صیانت از جایگاه روحانیت و همچنین تبیین خطوط حرکت روحانیون در شرایط فعلی و آمادکی تبلیغ در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان به اهمیت تبلیغ آموزه‌های دینی و ارزش‌های الهی در جامعه اشاره کرد.

در ادامه حجت الاسلام دارابی معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور به تبیین مهم‌ترین موضوعات تبلیغ در ماه مبارک رمضان در شرایط کنونی جامعه و پرداخت.

همچنین آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان همدان با اشاره به عوامل اصلی عدم استقبال مردم از روحانیون به ارائه راهکارهایی در این خصوص پرداخت.

حجت الاسلام موسوی اصفهانی مدیر حوزه‌های علمیه استان نیز در این مراسم با اشاره به تاثیرات مهم امر تبلیغ در جوامع بر صبر، ایثار و فداکاری روحانیون تاکید کرد.

در این مراسم ضمن ارائه وضعیت صنعت برق کشور و استان در سال جاری توسط مدیرعامل شرکت برق استان همدان بر صرفه‌جویی و مدیریت مصرف آب تأکید شد.

در این مراسم روحانیون و مبلغین با بیان مشکلات موجود در حوزه خود خواستار رفع آنها شدند.

یکی از مبلغین در این مراسم با ارائه مشکلات عنوان کرد: مسئولین در حاشیه شهر نیستند و مدیران کل را باید بعد از هفتخوان منتظر بودن دید، اداراتی که هزاران لامپ روشن می‌کنند اسراف کار هستند وگرنه قشر ضعیف و متوسط جامعه هیچگاه اسراف نمی‌کنند.

مبلغی دیگر با بیان اینکه ما این مسیر را تنها برای رضای خدا انتخاب کردیم و هدف ما دستیابی به مقامات دنیایی نبوده است، گفت: ما در این مسیر قدم گذاشتیم تا بسوزیم و بسازیم وگرنه طعنه‌های زیادی در جامعه می‌شنویم به طوری که می‌گویند طرف روحانی است و مملکت در دست آنها است در صورتی که ما حتی شرمنده روی خانواده خود هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات