سید ساجد یعقوبی
معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل،
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، امروز به برکت خون شهدای مدافع حرم آل الله نهضت‌های بیداری اسلامی در پرتو این ارزش‌ها در جهان اسلام تجلی پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۰۲۲۸۶۰
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

شهدای مدافع حرم متعلق به جهان اسلام هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در آستانه سالروز شهادت شهید مدافع حرم علی سیفی علی بلاغی فرماندهان و مسئولان سپاه حضرت عباس(ع) استان با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان با بیان اینکه شهدای مدافع حرم متعلق به جهان اسلام هستند اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدای مدافع حرم آل الله نهضت‌های بیداری اسلامی در پرتو این ارزش‌ها در جهان اسلام تجلی پیدا کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) گفت: ان شاء الله در نظر داریم طبق هماهنگی های انجام یافته مراسم سالروز شهادت شهید مدافع حرم علی سیفی به صورت هرچه با شکوهتر همزمان با شب های ماه مبارک رمضان برگزار گردد.

وی با اشاره به مقام بالای شهدای مدافع حرم و بخصوص علی سیفی گفت: مردان بزرگی از استان اردبیل در هزاران کیلومتر دورتر از مرز‌های کشور در حال خلق حماسه هستند و حماسه های بزرگی آفریدند و ما باید قدر این مجاهدین و انقلاب را بدانیم.

در ادامه این دیدار پدر شهید مدافع حرم، علی سیفی با اشاره به اینکه آسایش و امنیت کنونی کشور را مرهون دلاوری ها و ایثارهای نیروهای سپاه هستیم گفت: به سبب مجاهدت های شبانه روزی این عزیزان در داخل کشور، مرزها و حتی هزاران کیلومتر دورتر از وطن است که این خاک از گزند دشمنان به دور مانده است.

شهید مدافع حرم علی سیفی علی بلاغی در در ماه رمضان و مصادف با 16 خرداد و با زبان روزه در شهر «حماء» سوریه به شهادت رسید، پیکر شهید علی سیفی 14 تیرماه سال 1396 در گلزرا شهدای اردبیل تشییع شد.

ارسال نظرات