خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی نسیم مهاجر عنوان کرد

عدم حمایت بزرگ‌ترین مشکل گروه‌های جهادی

مسئول گروه جهادی نسیم مهاجر با اشاره به عدم حمایت گروه های جهادی در راستای رفع محرومیت ها و کمبودها در مناطق محروم اظهار داشت: متاسفانه مشکلی که نه تنها گروه ما بلکه بیشتر گروه های جهادی با آن مواجهه هستند عدم حمایت است.
کد خبر: ۹۰۲۳۹۰۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰

عدم حمایت بزرگ‌ترین مشکل گروه‌های جهادییزدان شفیعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: سه سال پیش با همکاری و حمایت بچه‌های بسیجی پایگاه شهید یعقوبی اقدام به راه‌اندازی گروه جهادی کردیم تا بتوانیم در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری گامی برداشته باشیم.

وی تصریح کرد: در ابتدا نام گروه را گروه جهادی شهید «شوشتری» گذاشتیم و به همین نام نیز در سازمان بسیج سازندگی ثبت کردم اما بعدها لوگوی گروه را با نام «نسیم مهاجر» طراحی کردیم و امروز گروه ما را در شهر اسدآباد با نام گروه جهادی «نسیم مهاجر» می‌شناسند.

مسئول گروه جهادی نسیم مهاجر افزود: ما اولین گروهی بودیم که در سطح شهرستان دارای لوگو بودیم و با تغییر فرمانده حوزه و با تدبیر فرمانده جدید حوزه شهری شهدا تمام گروه های جهادی حوزه دارای آرم و لوگوی مخصوص خود شدند.

وی در خصوص انگیزه خود برای تشکیل گروه جهادی ابراز داشت: من خودم بچه روستا هستم و از نزدیک کمبود امکانات و محرومیت را لمس کرده‌ام و شرایط سخت خانواده‌های محروم را درک می‌کنم و از طرفی نیز بارها مستنداتی در خصوص حضور جهادگران در مناطق محروم دیده بودم و دوست داشتم که من هم یک روز به اردوی جهادی بروم و به مردم محروم و مستضعف خدمت‌رسانی داشته باشم.

شفیعی با بیان اینکه در مدت سه سال فعالیت گروه جهادی نسیم مهاجر نزدیک به 50 اردوی جهادی در روستاها و مناطق محروم اسدآباد برگزار کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: در این اردوها فعالیت‌های مختلفی همچون مرمت مسجد، ساخت و تعمیر خانه نیازمند، برگزاری کلاس‌های آموزشی و فرهنگی، ویزیت رایگان و ... انجام گرفته که به لطف خداوند و با همت بچه‌های گروه مورد استقبال مردم واقع شده است.

وی با اشاره به عدم حمایت گروه‌های جهادی در راستای رفع محرومیت‌ها و کمبودها در مناطق محروم اظهار داشت: متاسفانه مشکلی که نه تنها گروه ما بلکه بیشتر گروه های جهادی با آن مواجهه هستند عدم حمایت است.

مسئول گروه جهادی نسیم مهاجر افزود: بیشتر کارها مانند هماهنگی با ادارات، پیدا کردن خیر، منطقه هدف و...  توسط خود اعضای گروه صورت می‌گیرد و ما بیشتر وقت خود را صرف این کارها می‌کنیم و گاهی نیز شرایط به گونه‌ای رقم می‌خورد که ما نمی‌توانیم اردوی جهادی را به شکل مطلوب برگزار کنیم.

وی گفت: ما یک شاخه از یک درخت بزرگ و عظیم هستیم و توان انجام کارهای بزرگ را وقتی پیدا می‌کنیم که از ما حمایت و پشتیبانی شود و امیدوارم که این اتفاق توسط مسئولین صورت گیرد.

این جهادگر اسدآبادی ضمن تقدیر از مسئولین بسیج سازندگی و کمیته امداد امام(ره)  اظهار داشت: برای اثر بخشی بیشتر نیازمند پشتیبانی تمام دستگاه‌ها و ارگان ها هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار