خبرهای داغ:
سرپرست دانشگاه آزاد گلستان :

دفاع از ارزش ها و انقلاب از مهم ترین نقش رسانه هاست/ آتش به اختیاران در حدی که توان دارند انجام وظیفه کنند

دکتر سید علی طاهری رئیس دانشگاه آزاد واحد گرگان در گفتگو با این خبرگزاری به مناسبت روز خبرنگارگفت: یاد شهدای خبرنگار را گرامی میداریم و اگر بگویم امروز دفاع از ارزش ها و انقلاب از مهم ترین نقش رسانه هاست اغراق نکرده ام.
کد خبر: ۹۰۴۴۱۱۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، دکتر سید علی طاهری سرپرست دانشگاه آزاد گلستان در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری در نمایشگاه مطبوعات و اصحاب رسانه استان گلستان گفت: یاد شهدای خبرنگار را گرامی میداریم و اگر بگویم امروز دفاع از ارزش ها و انقلاب از مهم ترین نقش  رسانه هاست اغراق نکرده ام.

وی در ادامه افزود: فضای امروز دنیا و حتی کشور تحت تاثیر فعالیت های رسانه ای قرار گرفته و دشمن هم سالها است بر روی همین مسئله سرمایه گزاری کرده است.

طاهری با بیان اینکه حرکت جریان انقلابی و علاقه مند به انقلاب در این قضیه خوب است ولی متناسب کشور نیست اذعان داشت: قطعا ما باید در این زمینه بجایی برسیم که هم از لحاظ کمیت و هم از لحاظ کیفیت اگر جلوتر از رسانه های معاند و دگر اندیش نباشیم نباید از  آنها عقب بیفتیم.

سرپرست دانشگاه آزاد گلستان با اشاره به اینکه جوانان خوبی در فضای مجازی فعال شده اند و حتما نیاز به تقویت دارند خاطر نشان کرد: این نیاز جدی فضای رسانه است و این توقع ما از دولت است واز آنجاییکه دولت متعلق به نظام است ، باید به حمایت از رسانه های انقلابی بپردازند.

وی در پایان بیان داشت: باید حرکت های خودجوش انجام بگیرد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب آتش به اختیاران در حدی که توان دارند انجام وظیفه کنند و بطور مثال با برپایی همین نمایشگاه ها از یک طرف مردم با فعالان در بحث رسانه بیشتر آشنا می شوند و از طرفی هم فرصتی برای حضور مسئولین پیدا می شود که دغدغه ها و نگرانی هایی که دوستان در فضای رسانه ای دارند به سمع و نظر مسئولین برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار