خبرهای داغ:
تودیع و معارفه دوشنبه هفته آینده ؛

محمد منتظر حجت مدیر کل صدا و سیمای گلستان شد

بهرام عبدالحسینی مدیر کل صدا و سیمای گلستان پس از 5 سال فعالیت در این مرکز به پایان دوره ی خود رسید و قرار است محمد منتظر حجت مدیر کل فعلی صدا و سیمای سمنان جای وی را بگیرد .
کد خبر: ۹۰۴۴۴۷۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

به گزارس خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از گلستان ما ؛ عبدالحسینی در 12 اسفند ماه 92 بعد از رضا صادق مقدسی مدیر کل صدا و سیمای استان گلستان شد .

عبدالحسینی در کارنامه مدیریت رسانه‎ای خود معاونت سیما و قائم مقامی صدا و سیمای مرکز یزد را بر عهده داشته و مدت دو سال مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بود.

عبدالمحمد منتظر حجت مدیر کل جدید صدا و سیمای گلستان که پیش از این مدیر کل سمنان بوده ،  دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی است. وی کار در سازمان را با تهیه‌کنندگی تلویزیون در مرکز اصفهان آغاز کرد.

منتظر حجت در طول خدمت در سازمان در سمت های مدیر تولید و معاونت سیمای مرکز یزدو قائم مقامی مرکز کرمانشاه انجام وظیفه کرده است.

تهیه‌کنندگی سریال‌های به خاطر من، پرونده بدون نام، فیلم داستانی لباس عید و مستندهای کاروانسراهای استان اصفهان، چشم ناز و ریشه ها در کارنامه برنامه سازی منتظر حجت به چشم می خورد.

کسب عنوان معاونت سیمای برتر در بخش سریال سازی و مستند سازی و همچنین در تولید برنامه های ترکیبی از جشنواره های تولیدات مراکز مازندران و فارس و برخی استانها از افتخارات مدیر کل جدید صدا و سیمای گلستان می باشد .

قرار است مراسم تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیمای استان گلستان روز دوشنبه هفته آینده برگزار شود .

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار