خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود:

مسئولان صادقانه گزارش عملکرد دهند/دشمنان آرزوی نابودی انقلاب اسلامی را به گور می برند

امام جمعه شاهرود گفت:چهل سالگی انقلاب و بلوغ و شکوفایی آن بیش از هر زمان دیگر همچون خاری در چشم دشمنان است و سعی بر ضربه زدن به نظام دارند اما مردم همیشه با مقاومت و پایداری جلوی پیشبرد اهداف دشمن را می گیرند.
کد خبر: ۹۰۴۹۶۱۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی در دیدار با فرماندار و اعضای شورای اداری شاهرود به مناسبت آغاز برنامه‌های هفته دولت در دفتر خود، ضمن تاکید بر اینکه دولتمردان باید از این هفته برای بیان دستاورد‌های نظام اسلامی استفاده کنند، تأکید کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا دارای دستاورد‌های عظیمی در حوزه‌های متفاوت است که بیان آن‌ها در بین مردم امید ایجاد می‌کند.
وی افزود: امروز دشمنان به دنبال ناامیدی در بین مردم هستند و از هر فرصتی اعم از جنگ اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی استفاده می‌کنند تا بر جوانان ما اثر بگذارند لذا باید هوشیار بود و فریب آنان را نخورد.
امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه انقلاب امسال چهل‌ساله می‌شود لذا به‌واسطه بلوغ و شکوفایی، بیش از هر زمان در چشم دشمنان اسلام است، گفت: امروز به حمدالله در اوج اقتدار هستیم و این امری است که دشمنان ما آن را برنمی‌تابند.
امینی ضمن بیان اینکه مردم ما با ایستادگی و مقاومت همواره نشان داده‌اند که بر آرمان‌های انقلاب همراه هستند و خواهند بود، بیان داشت: دشمنان آرزوی نابودی انقلاب اسلامی را به گور خواهند برد.
وی در ادامه به نامه امام علی (ع) به مالک اشتر نیز اشاره کرد و بابیان اینکه کارگزاران نظام موظف به بیان عملکردشان برای مردم هستند، بیان داشت: از همه مسئولان می‌خواهیم تا در اطلاع‌رسانی اقدامات و عملکردشان صادقانه با مردم رفتار کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار