خبرهای داغ:
خطیب نماز جمعه شاهرود:

شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگوی خدمتگزاری/عبور کشور از تنگنای پیش رو

خطیب نماز جمعه شاهرود گفت: شهیدان رجایی و باهنر، بهترین الگوی ای مدیران خدمتگزار ما هستند و مسئولین با رعایت اصول و ویژگی های آنان می توانند کارساز باشند.
کد خبر: ۹۰۴۹۶۲۳
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه شاهرود در مسجد و حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود، با اشاره به آغاز هفته دولت و ختم آن به سالروز شهادت دو شهید گرانقدر؛ شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این دو شهید، بهترین الگو برای مدیران خدمتگزار ما هستند و مسئولین ما با رعایت اصول و ویژگی های آنان می توانند کارساز باشند.
وی با بیان اینکه بین دو عید سعید قربان و عید غدیر خم و همچنین ولادت امام هادی(ع) قرار داریم که، ایام مبارکی است و در آخر این ماه از ماه‌های قمری قرار داریم گفت: ما رسم های خوبی در عید غدیر داریم و از جمله آن اطعام غدیر و تکریم سادات و عیدی دادن و دید و بازدید در این روز است.
وی با اشاره به ولادت امام هادی(ع) افزود: ایشان در دوران بسیار سخت و خفقان مردم را هدایت و رهبری می‌کردند و برجست ترین آثار ایشان دایره المعارف معصوم شناسی زیارت جامعه کبیره است.
امام جمعه شاهرود با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری گفت: همه مشکلات ناشی از تحریم نیست، بخشی مربوط به داخل و بد مدیریت کردن است.دشمن و دنباله روی آنها سعی دارند که به ما تلقین کنند ما هیچ راه چاره ای نداریم و راه مذاکره است.در شرایط فعلی مذاکره ممنوع است چون هیچ چیزی از آن عایدمان نمی شود.از جنگ ما را می ترسانند تا مذاکره کنیم، در صورتی که مقام معظم رهبری فرمودند(جنگ نميشود و مذاکره نمیکنیم.)
امینی تصریح کرد: مذاکره با دشمنی که تازه نمره مردود گرفته است و یک طرف بیرون آمده و به تعهداتش پشت پا زده و دشمنی اش را بیشتر کرده است، اشتباه است.
وی خاطرنشان کرد: تبلیغ می کنند که از سر تا پای نظام فاسد است که ما در این نظام مسئولین و خدمتگزاران پاک بسیار داشته ایم. این ظلم است و چیزی است که دشمن برای ناامید کردن مردم بدان عمل می کند و می خواهد که ما بگوییم هیچ خدمتی و نقطه مثبتی در کشور نیست!.
امام جمعه شاهرود با تاکید بر اینکه قوه قضاییه نباید بگذارد کمترین ظلم و فسادی در کشور باشد که به کیفر نرسد و این خواسته به جای مردم است افزود: در کشور نیروهای جوان مومن و انقلابی داریم که مسئولین باید استفاده کنند.کشور همیشه از عرصه‌های سخت عبور کرده و این بار هم عبور می کند.
امینی با اشاره به الزامات عبور کشور از مشکلات گفت: صبر و تقوا، ارتباط مسئولین با مردم و حفظ وحدت و انسجام ملی، تقویت فرهنگ مقاومت در همه زمینه ها، ترسیم نقشه راه، برخورد به موقع با فساد و مفسد برابر قانون و جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی الزامات عبور کشور از تنگنای پیش روست.
وی همچنین از معاون استاندار و فرماندار شهرستان که به مناسبت هفته دولت ساعاتی قبل از اقامه نماز در این مکان حضور یافتند و شنونده دغدغه ها و مشکلات مردم بودند تشکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار