خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد:

احتکار کالای قابل توجهی طی ماه‌های اخیر در اسدآباد نداشته‌ایم

فرماندار اسدآباد گفت: در ماه‌های اخیر احتکار کالای قابل توجهی در دیار سیدجمال نداشته‌ایم.
کد خبر: ۹۰۵۳۷۲۵
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

احتکار کالای قابل توجهی طی ماه‌های اخیر در اسدآباد نداشته‌ایمکریم حمیدوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: در ماه‌های اخیر احتکار کالای قابل توجهی در دیار سیدجمال نداشته‌ایم.

وی تصریح کرد: تنها موردی که توسط بسیج و به عنوان احتکار کشف شد نیز به طور قطع احتکار نبود چراکه اداره بازرگانی اعلام کرد که این فرد لیست کالاهای خود را به ما اعلام کرده است.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه پس از بررسی‌های تعزیرات درباره این مورد مشخص شد که موارد این‌چنینی احتکار محسوب نمی‌شود، بیان کرد: به‌علت کوچک بودن شهر احتکار آنچنانی در سطح اسدآباد رخ نمی‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: در بخش مهم لاستیک توانستیم مقدار قابل توجهی از این کالای مهم را برای شهرستان جذب کنیم اما با فشارهای وارده از مرکز استان مجبور به تحویل قسمتی از لاستیک‌ها به همدان شدیم.

حمیدوند گفت: لیست اعلام شده لاستیک موجود در اسدآباد واقعی بود و تا مدتی پیش به هر راننده اسدآبادی چهار حلقه لاستیک تعلق می‌گرفت اما با دستور اخذ شده از مرکز استان هم اکنون به هرکدام از رانندگان فقط دو لاستیک تعلق می‌گیرد.

وی ضمن انتقاد از این تصمیم عنوان کرد: این دستورالعمل به ضرر قشر زحمتکش کامیون‌داران است چراکه تعویض دو لاستیک در یک کامیون کمک چندانی به رانندگان نکرده و حتی ممکن است باعث بروز مشکلات فنی نیز شود.

فرماندار اسدآباد با اشاره به برگزاری جلسه هفتگی کمیته تنظیم بازار ابراز کرد: بازرسین اسدآباد به صورت مستمر در سطح بازار حضور دارند و دو نکته کنترل قیمت و نصب اتیکت کالا را رصد می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات