خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان؛

تکرار اشتباهات در سیستم لیبرالها/نفوذی ها محاسبه مسئولین را بر هم می زنند

حجت الاسلام ریاحی در جمع بسیجیان ناحیه گرگان پیروزی در جنگ اقتصادی با دشمن را رعایت اصول خودسازی و تقوا بیان کرد.
کد خبر: ۹۰۶۳۳۶۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ حجت الاسلام علیرضا ریاحی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در مراسمی  که به مناسبت هفته دفاع مقدس صبح امروز در حسینیه ثارالله سپاه این شهرستان اظهار داشت:در جنگ تحمیلی اراده مردم و مسئولین و توکل و اعتقاد به امام خمینی (ره) باعث شد تا دشمن نتواند نظام اسلامی رابا شکست مواجه کند .

وی درادامه افزود : درجنگ اقتصادی نابرابری که کشور ما با دشمنان انقلاب اسلامی روبرو است اراده مردم ومسئولین میتواند راهگشا باشد.

حجت الاسلام ریاحی همچنین با اشاره به اینکه نفوذی ها میتوانند محاسبه مسئولین را دچار اشتباه کنند گفت :بعضی از افراد عامدانه و با تصمیمات غلط مردم را اذیت میکنند و به گفته برخی از نمایندگان مجلس دست هایی در دولت بدنبال تشدید اوضاع اقتصادی کشور هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان ادامه داد: وجود افراد نفوذی در بدنه دولت باعث اشتباه مسئولین میشود و محاسبه مسئولین را برهم میزند.

وی با بیان اینکه وجود تفکر لیبرالی در مدیریت اجرایی کشور سالها کشور رامورد اذیت قرار داده است گفت :تکرار اشتباهات در سیستم لیبرالها متاسفانه کشور را با خطرات متعددی روبرو ساخته است و عدم موفقیت این تفکربه خاطر دوری کردن از ارزشهای اسلامی ودلبستگی این مسئولین به غرب است.

حجت الاسلام ریاحی اذعان کرد: این کشور با بزرگترین ذخایر و منابع زیر زمینی و همچنین وجود نیروی انسانی جوان می تواند مشکلات  و موانع اقتصادی را به راحتی پشت سر بگذارد واین را در دفاع مقدس ثابت کردیم .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان در پاسخ به این سوال که چرا بعضی هجمه ها توسط بعضی از مسئولین به سپاه وارد میشود گفت : سپاه در سیستم امنیتی، دفاعی ، مبارزه با مفاسد اقتصادی و عمران و آبادانی کشور خوش درخشیده است و باید هم بعضی از مسئولین با سپاه مخالفت کنند زیرا سپاه بعضی از همین دانه درشت ها و یقه سفیدهایی را که دستگیر کرده منتسب به خانواده مسئولین بوده اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد :امروز انقلاب اسلامی در مواجه با قدرت ها حرف اول را میزند اما متاسفانه عده ای تمام مشکلات رابه گردن نظام میگذارند در صورتی که نظام اسلامی مشکلی نداردبلکه مشکل مسئولین نالایقی هستند که در نظام اسلامی دارای منصب شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار