خبرهای داغ:

زندگینامه شهید «شکرعلی نجفی»

بسیجی و جانباز شهید «شکرعلی نجفی» از دهستان بادخوره شهرستان اسدآباد۲۰ شهریور ماه سال ۱۳۶۵ در جزیره مجنون به درجه والای شهادت نائل شد.
کد خبر: ۹۰۶۴۸۲۵
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

زندگینامه شهید «شکرعلی نجفی»به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، بسیجی و جانباز شهید «شکرعلی نجفی» فرزند کوچعلی متولد ۱۳۴۵ از دهستان بادخوره شهرستان اسدآباد بود.

شکرعلی در یک خانواده و تحت تربیت پدر و مادری مذهبی و پاک قرار گرفته بود و یکی از بسیجیان دلاور اسدآباد و رزمندگان دهستان بادخوره بود که با سن کمی که داشت یک الگوی اخلاقی و عبادی و مذهبی برای دیگران بود.

وی عارفانه با خدا راز و نیاز می‌کرد و خالصانه با هم‌نوعان ارتباط برقرار می‌کرد، طوری که با مصاحبت او افراد آرامش قلبی پیدا می‌کردند.

این شهید جانباز بارها به جبهه‌ها اعزام شد تا یکی از چشمان خود را در راه دفاع از کشور و احکام الهی از دست داد اما این جانبازی و نقص ظاهری در وجود ایشان باعث نشد که از حضور در جبهه‌ها خودداری کند و مصمم‎‎تر بلافاصله بعد از بهبود زخم‌های کاسه چشمی سرشار از عشق به پروردگار بود به جبهه ها شتافت و این بار تمام وجود خود را در راه حفظ اسلام و جمهوری اسلامی تقدیم کرد و از جان خود گذشت.

وی ۲۰ شهریور ماه سال ۱۳۶۵ در جزیره مجنون به درجه والای شهادت نائل شد و پیکر پاکش در کنار شهدای اسدآباد آرام گرفت.

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات