خبرهای داغ:
یادداشت/ صادق چگینی:

صفین تکرار می شود!!!

جشن مردم در خیابانها به خاطر فریب و نیرنگ و بزک و سیاه نمایی! این بار fatf تحمیل شد. هسته ای رفت تا دلار ارزان شود که نشد؟ این بار سپاه، وزارت دفاع، موشک، هوافضا و متحدان ما در منطقه هم از دست خواهند رفت تا دلار ارزان شود.
کد خبر: ۹۰۶۶۲۸۵
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

خبرگزاری بسیج قزوین: وقتی برجام تصویب شد رقص یک دلاری با پانصد تومنی را به یاد دارم،دروغ های ظریف ،روحانی، طیب نیا و نمایندگان اصلاح طلب را هرگز فراموش نخواهیم کرد.
جشن مردم در خیابانها به خاطر فریب و نیرنگ و بزک و سیاه نمایی! این بار fatf تحمیل شد. هسته ای رفت تا دلار ارزان شود که نشد؟ این بار سپاه، وزارت دفاع، موشک، هوافضا و متحدان ما در منطقه هم از دست خواهند رفت تا دلار ارزان شود.
مرده شور این دلار را ببرند که وقتی ارزان می شود نان و آب مردم گران می شود وقتی گران می شود نان و آب ملت گرانتر می شود.
اصلا کشور و انقلاب را به دلار بفروشیم. نماینده مجلس رای خودش را شفاف نمی کند اما تمام زیر و بم حکومت و ملت را برای دشمنان شفاف می کند.
انقلاب اسیر دست نا اهلان شده است. انگ دلواپسی را به هر دلسوزی می زنند.اما پیش به سوی صفین با انقلابی نماهای لاریجانی تبار، یا انقلابی نماهایی چون باهنر که دیگر اثری از وی نیست.
برجام را خواستند که دلار ارزان شود ومشکلات آب خوردن حل شود.نشد تا دستاویزی دیگر بیابند. امریکا،اسراییل عربستان برای پیوستن ایران به این کنوانسیون تمام تلاش خود را به کار گرفتند اما اصلاحات و مجلس بیشترین تلاش را کردند تا حاصل خون هزاران شهید به قربانگاه ابوموسی اشعری ها برود.
تا زمانی که تکلیف این معاهده در شورای نگهبان و مجمع مشخص نشده روند نزولی قیمت ارز را تجربه و پس از اینکه تایید شد یا نشد انهدام اقتصادی را تجربه خواهیم کرد.
شورای نگهبان در برابر اشتباهاتی که در تایید صلاحیت ها داشته است باید جبران مافات کند.
انهایی که دیگران را کاسب تحریم می خوانند!! مرد باشند و فردای فاجعه fatfفرار روبه جلو نکنند. نیروهای انقلاب باید وارد میدان شوند و روشنگری کنند.
استحاله و ترمیدور انقلاب با سرعت نور در حال رخ دادن است اما خواب حضرات از اصحاب کهف سنگین تر شده است.
وقتی قدر دان انقلاب نباشیم خدا بدتر از ان را نصیب ما خواهد کرد.
روزگاری بر مردم خواهد آمد که در تاریکی شب به دنبال نشانه هایی از انقلاب بگردند تا بوسیله ان از دست ظلم دیکتاتورهای غربگرا رهایی یابند.آن روزگار تاوان سنگینی بر گرده مستضعفان سوار می شود. انقلابی های اتو کشیده درد بی درمان انقلاب مستضعفان و رهبری هستند. ملتی که برای عرضه خود به دشمن جشن بگیرند! جسدهای خویش را بر ای شنی تانک های دشمن آماده کرده اند.fatf گربه را به بی سر و دم و اشکم خواهد کرد. تجزیه کشور را رقم می زنند.
نمایندگان در مجلس و دولت چرا برای مردم شفاف سازی نمی کنید اما برای بیگانه و گرگ های خونخوار سنگ تمام می گذارید.
امروز دیوارهای اسراییل را همانند خیمه معاویه در شام رها باید کرد تا در خیمه گاه علی ع را به خشونت متهم کنند و برای جلوگیری از جنگ شرایط شیطان را بپذیرند.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار