مدیر کل آموزش فنّی و حرفه ای بوشهر:

انسجام و مشتری مداری رویکرد آموزشگاه های فنی و حرفه ای باشد

مدیر کل آموزش فنّی و حرفه ای استان بوشهر گفت: انسجام، مشارکت و مشتری مداری لازم است رویکرد آموزشگاه های فنّی و حرفه ای آزاد باشد.
کد خبر: ۹۰۷۱۵۵۶
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر در بازدید از آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای  پیام دانش شهر بوشهر کیفیت بخشی به آموزشها و لزوم بازار سازی و بازاریابی را برای بخش خصوصی لازم و ضروری دانست و اظهار داشت: آموزشگاه های آزاد برای توسعه کار خود باید بازارهای جدید را پیدا کنند چراکه  در هر منطقه ای ممکن است مزیت های خاصی وجود داشته باشد و ضروری است به این مزیت ها توجه نمایند.

عبدالمجید دراهکی با حمایت از ورود بخش خصوصی در حوزه آموزشهای فنی و حرفه ای، آموزشگاههای آزاد را همیار و همکار سازمان در توسعه مهارت آموزی به جوانان جویای کار دانست و اظهارداشت: بخش خصوصی واقعی یکی از رکن‌های توسعه اقتصادی خواهد بود.

وی افزود: استان بوشهر یک استان صنعتی است و طبیعتا صنعت علاوه بر فکر علمی نیاز مبرمی به تکنسین، نیروی متخصص و افراد با انگیزه قوی کاری دارد، که آموزشگاه های فنی و حرفه ای خلاء بین صنعت و دانشگاه را پر می کنند.

دراهکی صریح کرد: آموزشگاه های فنی نیروهای متخصص و فنی را آموزش می دهند و در واقع نیاز جامعه را در حوزه نیروهای کارآمد برطرف می کنند.

مدیر آموزش کل فنی و حرفه ای بوشهر توسعه حرفه های نوین مهارتی در بخش خصوصی را خواستار شد و اظهار کرد: در حقیقت اموزشگاه های فنی و حرفه ای سرباز جبهه بازار کار و تولید را پرورش می دهند و اغلب این افراد آموزش دیده نیز در زمینه صنعت و خدمات مشغول به کار شده و بیکار نمی مانند.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخش خصوصی بخواهد در توسعه مهارت آموزی موفق باشد باید تعامل خود را با مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی بیشتر کرده ،نه اینکه بخش دولتی را رقیب خود بداند.

ارسال نظرات