امام جمعه بندر دیر:

نقشه آمریکایی ها در 13 آبان پیشاپیش شکست خورده است

بوشهر-امام جمعه بندر دیر اظهار داشت: توطئه آمریکایی ها در روز 13 آبان پیشاپیش شکست خورده و با عبور ایران از این مرحله آنها دیگر هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
کد خبر: ۹۰۷۳۵۹۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته بندر دیر با تسلیت ارتحال پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت: این شخصیت بزرگ جهان بشریت به عنوان الگویی برای تمامی افراد مطرح است و مسئولین نیز با الگو قرار دادن ایشان با مردم مدارا کنند.

وی با اعلام اینکه پیامبر اسلام  نسبت به ناهنجاری های جامعه بی تفاوت نبود، افزود: مسئولین در جامعه اسلامی باید مشکلات اخلاقی و آسیب های اجتماعی را رصد کنند و در راستای برطرف کردن آنها قدم بردارند.

حسینی اضافه کرد:انتظار مردم از مسئولین است است که درستکار باشند و از بیت المال سوء استفاده نکرده و همواره در دسترس مردم باشند.

وی خاطرنشان کرد:  مسئولین شیوه و سیره حکومتی پیامبر را بیشتر مطالعه و در همه عرصه ها از ایشان پیروی کنند.

امام جمعه دیر  با بیان اینکه اهمیت روز ۱۳ آبان از روز قدس و ۲۲ بهمن کمتر نیست، گفت: با توجه به تهدیدهای آمریکایی‌ها امسال نیاز است که همه اقشار جامعه در کنار دانش آموزان در مراسم روز استکبار ستیزی حضور پیدا کنند تا جواب دندان شکنی به دشمنان باشد.

وی افزود: نقشه‌های آمریکایی‌ها پیشاپیش شکست خورده و آنها تمام توان خود را بر روی جنگ روانی و ایجاد التهاب در بین لایه های جامعه گذاشته‌اند که ملت ایران با عبور از این گردنه بار دیگر آنها را ناامید می کند.

حسینی عنوان کرد: تیم جدید اقتصادی دولت که از مجلس رای اعتماد گرفته برای رفع مشکلات معیشتی مردم باید  وقت کافی بگذارد و با روحیه جهادی از نظرات کارشناسان استفاده کند و مردم را تکیه گاه مطمئنی برای خود بداند.

وی ابراز کرد: کشف گور دسته جمعی در  و تسلیحات در دیرالزور سوریه نشان داد که آمریکایی‌ها بر خلاف گفته های خود هم در قتل عام مردم سوریه و هم حمایت از داعش نقش اصلی را ایفا می کنند.

حسینی با تسلیت شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) تأکید کرد: سبک زندگی ائمه اطهار در زندگی ها پیاده شود.

وی در پایان شهادت تعدادی از عزاداران نیجریه ای در روز اربعین و سقوط و کشته شدن مسافران هواپیمایی اندونزی را تسلیت گفت.انتهای خبر./.

 

ارسال نظرات