جنگ رسانه ای دشمن شکست خورده است

امام جمعه دیر گفت:امروز جنگ رسانه ای دشمن شکست خورده و دسیسه های آنها راه به جایی نبرده است.
کد خبر: ۹۰۷۵۵۰۷
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر،حجت الاسلام سیدعلی حسینی امروز در خطبه های نمازجمعه بندر دیر  با قدردانی از برگزار کنندگان  و شرکت کنندگان در مراسمات عزادای محرم و صفر اظهار داشت: در طول سال ارتباط خود را با امام حسین(ع) و اهلبیت حفظ کنیم و رفتار مان حسینی باشد.
وی با بیان اینکه جز عشق و جوشش خون شهیدان هیچ عاملی قادر نیست پیاده روی عظیم اربعین حسینی را این گونه شکل دهد، افزود: حضور پرشور عزاداران در این همایش بزرگ فرهنگی دشمنان را سراسیمه کرده لذا بدنبال ایجاد اختلاف هستند که راه به جایی نمی برند.
امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه نفوذ منطقه ای ایران خار چشم دشمنان است، عنوان کرد: تحریم  های چهل ساله دشمن باعث شد که ما روی پای خود بایستیم. 
وی با اشاره به اینکه آمریکا از نظر نظامی در باتلاق کشورهای منطقه گیر کرده است ادامه داد:  هم قدرت نظامی و اقتصادی  وهم قدرت نرم آمریکایی ها رو به زوال است.
حسینی گفت: امروز جنگ رسانه ای دشمن شکست خورده و روزی که اعلام کردند تحریم ها را بازگردانده اند نه تنها بازار ما دچار التهاب نشد و در بازار سکه و ارز افزایش نداشتیم بلکه با کاهش قیمت ها مواجه شدیم و همه کشورها در مقابل آمریکا ایستادند.
وی  با اعلام اینکه دشمنان از طریق جنگ رسانه ای بدنبال ایجاد شکاف بین جامعه و نظام بودند، تصریح کرد: اگر ما منسجم باشیم و مسئولان تدبیر درستی داشته باشند با هدایت های رهبر فرزانه انقلاب در این مصاف دشمن را برای چندمین بار شکست خواهیم داد و پوزه اش را به خاک می مالیم.
خطیب جمعه دیر درباره روز ملی کیفیت خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان کالای با کیفیت تولید کنند تا مردم از اجناس خارجی بی نیاز شوند و دستمان به سوی بیگانه دراز نباشد.
حسینی با بیان اینکه مردم براساس نیاز جامعه وقت کنند، ابراز کرد: امروز در بحث حوزه های علمیه، مراکز آموزشی و بهداشتی و نیازهای جامعه موقوفات خود را هدایت کنیم.
وی با اشاره به سالروز به رسمت شناخته شدن ملت فلسطین، افزود: برخی از کشورهای مرتجع بجای حمایت و دفاع از ملت مظلوم فلسطین در مقابل ایران اسلامی دهن کجی  و با صهیونیست ها سازش و سرسپردگی می کنند.

انتهای خبر./

ارسال نظرات