خبرهای داغ:
فرماندار رزن:

هر آنچه امروز داریم مرهون جانفشانی‌ها و رشادت‌های شهیدان است

فرماندار رزن گفت: هر آنچه امروز ما داریم از جمله عزت ملی و سیاسی و فرهنگی و تاثیرگذاری بین المللی، مرهون جانفشانی‌ها و رشادت‌های شهیدان است.
کد خبر: ۹۰۸۱۸۴۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

هر آنچه امروز داریم مرهون جانفشانی‌ها و رشادت‌های شهیدان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سیدرضا سلامتی در دیدار جمعی از نخبگان و فرهیختگان شهرستان رزن با امام جمعه اظهار داشت: هر آنچه امروز ما داریم از جمله عزت ملی و سیاسی و فرهنگی و تاثیرگذاری بین المللی، مرهون جانفشانی‌ها و رشادت‌های شهیدان است.

وی افزود: این عظمت و شکوه کشور از برکت عزیزانی است که در بین ما نیستند اما یاد و خاطره آنها همیشه در بین ما خواهد بود.

فرماندار رزن با بیان اینکه تعدادی زیادی از شهدای دفاع مقدس ما بسیجیان نوجوان و جوانی بودند که برای دفاع از وطن رفتند و به شهادت رسیدند، گفت: ما در زمان جنگ چیزی نداشتیم جز اعتقادی که در بین بسیجیان نهفته بود و امروز نیز در بین مردم عزیز ما این اعتقاد وجود دارد و عامل اصلی پیشرفت‌های ما در عرصه‌های گوناگون همان اعتقاد است.

 وی با اشاره به اینکه امروز راه دولت و حاکمیت از همدیگر جدا نیست همه سرباز این انقلاب هستیم، ادامه داد: دیپلماسی سیاسی و موشک‌های سپاه در راستای یک هدف هستند و آن جلوگیری از نفوذ دشمن و حفظ امنیت کشور است.

سلامتی تصریح کرد: در هفته وحدت هستیم لذا باید بکوشیم تا وحدت بین حاکمیت و مردم را افزایش دهیم.

وی افزود: ما باید به جوانان و نوجوانان بگوییم که سخت‌تر از این شرایط اکنون را در زمان جنگ تجربه کرده‌ایم و با کمک خدا این وضعیت را تغییر خواهیم داد.

فرماندار رزن ادامه داد: باید به همه بگوییم امروز به لطف خدا و با دستان پرتوان جوانان و نوجوانان و با تجربه‌هایی که کسب کرده‌ایم به جایی رسیده‌ایم که نیازی به کمک بیگانگان نداریم و هر کسی دم از دوستی با دشمن می‌زند خائن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات