نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی:

از بيكاري جوانان بومي عسلويه احساس شرمندگي مي كنم

خانم دكتر الماسي با حضور در نماز جمعه اهل سنت نخل تقي به ارائه گزارش عملكرد خويش پرداخت.
کد خبر: ۹۰۸۵۱۱۹
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، نماينده مردم جنوب استان بوشهر در رابطه با اشتغال كه يكي از دغدغه هاي اساسي مردم نخل تقي است، بيان كرد: من وقتي جواني بيكار در شهرستان عسلويه كه قطب انرژي كشور است ميبينم، احساس خجالت و شرمندگي ميكنم.

ايشان در ادامه راجع به روند رو به رشد جذب نيروها در منطقه ويژه اظهار كرد: من بخش اصلي وقت و دغدغه خود و تيم همراهم را معطوف به اشتغال بوميان كرده ام و اميدوارم با تغيير روند مثبتي كه در منطقه انرژي پارس ايجاد شده است، در آينده شاهد اشتغال بيشتر بوميان در پتروشيمي ها و پالايشگاه ها باشيم. مثلا از مرداد تا آبان ماه سال جاري ٢٤ نفر از شهر نخل تقي در منطقه ويژه شاغل شده اند.

دكتر الماسي در رابطه با دومين دغدغه مردم نخل تقي كه استفاده از نيروي متخصص بومي در ادارات شهرستان عسلويه است گفت: بنده به صورت جزيي در عزل و نصب مديران دخالت نميكنم اما به فرمانداران ٤ شهرستان جنوبي و مسئولين ارشد استاني توصيه كرده ام تا زماني كه نيروي متخصص بومي در جنوب استان داريم حق ندارند مديري از خارج منطقه منصوب كنند.

وي در اين رابطه ادامه داد: الحمدلله ما امروز مديران خوبي از شهرستان هاي جنوبي داريم كه توانايي مديريت در سطح استان و حتي كشور دارند و باعث افتخار است كه در جاي جاي كشور به مردم عزيز ايران خدمت مي كنند.

نماينده مردم شهرستان هاي دير، كنگان، جم و عسلويه با اشاره به پكيج ٦٠٠ ميلياردي از محل اعتبارات نفت بيان كرد: براساس نيازهايي كه مسئولين محلي براي نخل تقي اعلام كرده اند پروژه هاي تعريف شده است، مثل:کمک به احداث سالن چندمنظوره نخل تقی با اعتباری 3 و نیم میلیارد تومانی که به دستگاه مورد نظر ابلاغ گردیده است.

کمک به احداث سالن ورزشی نخل تقی به ارزش 1 و نیم میلیارد تومان که این پروژه در مرحله اتمام اسکلت است.

تامین اعتبار برای احداث دبیرستان 12 کلاسه دخترانه نخل تقی به ارزش 4 میلیارد تومان که به دستگاه بهره بردار ابلاغ گردیده است.

مدرسه ١٢ كلاسه دخترانه با اعتباري ٣ ميليارد و ٣٠٠ ميليون تومان كه از محل اعتبارات داخلي تامين شده است.

دكتر الماسي با اشاره به مهمان نوازي مردم شريف شهرستان عسلويه براي كاركنان پتروشيمي هايي كه از سراسر كشور در جنوب بوشهر شاغل هستند، گفت: براي من به عنوان خدمتگزار شما باعث افتخار است كه هرجاي كشور مي روم مردم از مهرباني و خوبي و محبت شما مي گويند و از مهمان نوازي مردم عسلويه، نخل تقي، چاه مبارك و بيدخون بسيار راضي هستند.

نماينده مردم در پايان با اشاره تلاش هاي مسئولين محلي شهرستان عسلويه گفت: از امام جمعه عسلويه حجت الاسلام هاشمي نژاد و همچنين امام جمعه موقت و دائمي اهل سنت نخل تقي، شيخ عبدالستار حرمي و شيخ علي حرمي بخاطر تلاش هاي صادقانه درجهت رفاه مردم تشكر و قدرداني كرد. ايشان همچنين از تلاش هاي شوراي شهر نخل تقي، شهردار و فرماندار عسلويه نيز قدرداني ويژه كردند.

ارسال نظرات