خبرهای داغ:
حجت الاسلام ریاحی در یادواره شهید آبروی محله آلوکلاته گرگان؛

شهدا اهل بصیرت بودند/۹دی حاصل بصیرت افزایی ولایت فقیه بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان در یادواره شهید آبروی محله روستای آلو کلاته بصیرت را یک شاخصه برای عبور از فتنه ها بیان کرد.
کد خبر: ۹۰۹۳۹۲۹
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان: حجت الاسلام علیرضا ریاحی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه گرگان در یادواره شهید آبروی محله روستای آلو کلاته که به همت پایگاه بسیج حوزه بعثت سپاه گرگان برگزار شد اظهار داشت:شهدا اهل تقوا و بصیرت بودند و با این شاخصه مهم به نبرد طاغوت و رژیم بعث عراق پرداختند و نه تنها دشمن متجاوز را تنبیه و با شکست روبرو میکنند بلکه نقشه راهی میشوند برای ملت‌های آزاده‌ای که به دنبال نجات از طاغوت هستند.
وی در ادامه افزود:انقلاب اسلامی با عنایت و الطاف الهی و رهبری امام خمینی ذهن جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را زنده کرد و باعث شد با درک پیام امام واقعه‌ای را رقم بزنند که بزرگترین حادثه تاریخی قرن قلمداد شود.
مسئول نمایندگی سپاه گرگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رویش‌ها و ریزش‌های انقلاب اسلامی اذعان کرد:از ابتدای انقلاب اسلامی خیلی از افراد هم سوار قطار انقلاب شدند و هم از قطار انقلاب پیاده شدند، اما آنچه حائز اهمیت است اینکه کسانی که از قطار انقلاب خارج شدند خسارت‌های فراوانی را به انقلاب اسلامی وارد کردند و در برخی از اوقات حرکت این قطار را کند کردند.
حجت الاسلام ریاحی درادامه افزود:یکی ازآزمون‌هایی که باعث شد خیلی از خواص انقلاب اسلامی از مسیر انقلابی خود فاصله بگیرند و در مقابل، ولی فقیه جبهه تشکیل بدهند فتنه ۸۸ بود.
وی در پایان بیان کرد:در فتنه ۸۸ خواص انقلاب با سکوت خود رفوزه شدند، اما مردم با بصیرت افزایی ولایت فقیه به صحنه آمدند و حماسه ۹ دی را خلق کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار