خبرهای داغ:
دهیار روستای همه کسی شهرستان بهار خبر داد

افتتاح پایگاه توانبخشی در روستای همه کسی

دهیار روستای همه کسی شهرستان بهار از افتتاح پایگاه توانبخشی مبتنی بر جامعه CBR در این روستا به عنوان نخستین پایگاه در سطح بخش صالح‌آباد از توابع شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۷۷۴۰
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴

افتتاح پایگاه توانبخشی در روستای همه کسیابوالفتح بابایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار، از افتتاح پایگاه توانبخشی مبتنی بر جامعه CBR در روستای همه کسی خبر داد و اظهار کرد: این اقدام خدمتی نو برای کاهش مراجعات مددجویان بهزیستی به شهرستان بهار است.

وی هدف از تشکیل  این پایگاه را کاهش هزینه تردد و امدادرسانی سریع بدون مراجعه به مرکز شهرستان برای مددجویان دانست و عنوان کرد: این مرکز به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای همه کسی برای ارائه خدمات به مددجویان این روستا و دیگر روستاهای بخش صالح آباد همچون بهادربیگ، قشلاق، باباعلی، پهنه بر، ساربانلر، جعفرآباد و... که تحت پوشش نهاد بهزیستی هستند تشکیل شد.

دهیار روستای همه کسی با بیان اینکه این مرکز تحت نظارت مستقیم بهزیستی فعالیت می‌کند، گفت: این مرکز علاوه بر خدمت رسانی به ۱۵ روستا در سطح بخش صالح آباد، تعدادی از روستاهای بخش مرکزی بهار را پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه این پایگاه نخستین پایگاه CBR در سطح بخش صالح‌آباد است، خاطرنشان کرد:  مراجعین می‌توانند در روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته از ساعت ۸ الی ۱۳ با حضور کارشناس اداره بهزیستی مشکل خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات