همایش بصیرت خانواده در بوشهر برگزار شد

همایش بصیرت خانواده با موضوع «آئین همسرداری در اسلام» ویژه خانواده ­های کارکنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به همت مرکز فرهنگی خانواده این سپاه در حسینیه عاشقان ثارالله بندر بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۲۱۸۸
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق (ع) در این همایش گفت: خانواده و زنان بخش بزرگی از حرکت مردمی در ظهور، بروز و پیروزی انقلاب اسلامی هستند که نقش بسزایی را در این زمینه ایفا نموده ­اند.

سردار علی رزمجو اظهار کرد: همسران پاسداران تلاش ­گر در عرصه­ های مختلف انقلاب اسلامی به ویژه در دوران سخت دفاع مقدس با بضاعت و اقتصاد ناچیزی که داشتند خانواده و کانون گرم خانواده پاسداران را زنده نگه داشتند تا پاسداران بتوانند در عرصه دفاع مقدس حضور پیدا کرده و در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی صف ­آرایی کنند.

دکتر محمّد رضا سنگری مهمان ویژه این همایش، آرمانی ­ترین و محبوب ­ترین خانواده را خانواده حضرت علی (ع) عنوان کرد و گفت: خانواده بر طبق قرآن کریم، مکان مقدسی است و درک این مسئله موجب می­ شود هنگامی که می­ خواهیم وارد محیط خانواده بشویم احساس کنیم که داریم به محیط مقدسی وارد می ­شویم که این موضوع بر نحوه روابط و سخن گفتن ما و لحظه و نحوه ورود ما به خانه نیز اثر می ­گذارد.

همایش بصیرت خانواده در بوشهر برگزار شد

این استاد حوزه و دانشگاه بر داشتن بهترین و آراسته ­ترین شرایط در خانواده توسط همسران تأکید و اظهار کرد: در لحظه ورود همسر به محیط خانواده سعی کنید به استقبالش بروید چرا که رفتار حضرت علی (ع) با حضرت زهرا (س) نیز همین طور است.

وی در ادامه به بیان مطالبی درباره آئین همسرداری در اسلام پرداخت.

انتهای خبر/

ارسال نظرات