خبرهای داغ:
فرماندار البرز:

وظیفه ها در برگزاری سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگر است

فرماندار البرز گفت : امسال در برگزاری مراسم سلگرد پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه سنگین تری بعهده داریم و ضروری است با کمک ایده های جدید خدمات ، آثار و ثمرات انقلاب اسلامی به خوبی و زیبایی برای عموم مردم بویژه نسل جوان به تصویر کشیده شود.
کد خبر: ۹۱۰۲۷۵۰
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، رضا گروسی فرماندار شهرستان البرز، در جلسه نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین برنامه ریزی پخش زنده برنامه های دهه مبارک فجر که با حضور نمایندگان صداو سیما استان برگزار شد ، گفت : برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با تبیین دستاوردهای انقلاب در تمامی حوزه ها در سطح شهرستان انجام و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی با بهره گیری از ایده های جدید اطلاع رسانی شود.
وی ادامه داد: امسال در برگزاری این مراسم وظیفه سنگین تری بعهده داریم و ضروری است با کمک ایده های جدید خدمات ، آثار و ثمرات انقلاب اسلامی به خوبی و زیبایی برای عموم مردم بویژه نسل جوان به تصویر کشیده شود.
فرماندار شهرستان البرز اذعان داشت:یکی از نشانه های بارز و رمز موفقیت انقلاب اسلامی حضور آحاد مردم در شکل گیری و پیروزی انقلاب است و مردمی بودن این انقلاب موجب مقبولیت پایدار آن شده است.
گروسی با تاکید بر ضرورت انسجام و یکپارچگی در شرایط امروز جامعه تصریح کرد : برنامه های دهه مبارک فجر سالجاری با اهمیت و جدیت بیشتر در فضای شور و نشاط با در نظر گرفتن مراسمات سوگواری حضرت زهرا (س) در بهترین شرایط برگزار گردد .
وی در پایان ضمن تاکید بر تلاش مدیران در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت : مدیران در مصاحبه ها و برنامه ها ی خود در این ایام به بیان دقیق دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازند.
در پایان نیز نمایندگان صداو سیما استان امکانات مورد نیاز جهت پخش زنده سرود سراسری دانش آموزی و پخش مستقیم آن از شبکه استانی قزوین و همچنین برنامه های زنده شهرستان در روزهای دوازدهم و شانزدهم بهمن ماه را تشریح نمودند.

 3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار