جلسه قرارگاه مهارت ­آموزی کارکنان وظیفه سپاه بوشهر برگزار شد

پنجمین جلسه قرارگاه مهارت ­آموزی کارکنان وظیفه سپاه استان بوشهر با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در سالن جلسات فرماندهی سپاه امام صادق (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۸۸۳۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

جلسه قرارگاه مهارت ­آموزی کارکنان وظیفه سپاه بوشهر برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در ابتدای این جلسه ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و چهلمین سال روز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: بر اساس آماری که در کشور وجود دارد جمعیت قابل توجهی از جمعیت کشور را جوانان تشکیل می ­دهند.

سردار علی رزمجو جوان و فکر جوان را نقش آفرین عنوان و افزود: شما در مبارزات قبل، حین و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، بازسازی، سازندگی و در هر کجا که نگاه کنید رد پای فکر جوان و اقدامات یک جوان با ارزش را به خوبی مشاهده می ­کنید.

وی در ادامه با اشاره به دوران سربازی به عنوان یکی از دوره ­های مهم زندگی یک جوان، تصریح کرد: دوران سربازی، دورانی است که جوان یک و نیم تا دو سال از بهترین زمان عمر خود را در اختیار نظام جمهوری اسلامی قرار می ­دهد و این در حالی است که جوان در این دوران، در اوج غرور و شکوفایی استعدادها قرار دارد و دنبال مطالب و مواردی است که بعد از پایان خدمت سربازی، استراتژی زندگی خود را با آن ترسیم کند.

فرمانده قرارگاه مهارت ­آموزی کارکنان وظیفه سپاه استان بوشهر افزود: این جوان هم آمادگی دریافت هرگونه مطلبی را دارد و هم به دنبال آن است که این مطالب را به منصه ظهور برساند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر اذعان کرد: منابع انسانی در کشور و در نیروهای مسلح یک سرمایه بزرگ است که بعضی از این افراد مانند دانشمندان، مخترعین و متخصصین علوم مختلف کمیاب هستند که البته خوشبختانه در استان بوشهر جوانان مبتکر و مخترع زیادی وجود دارد که مشغول کار در پروژه ­های مختلف اقتصادی، فرهنگی و نظامی هستند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات