فتح خرمشهر شکلی از برجسته ترین قله دوران دفاع مقدس است

در سالروز فتح خرمشهر از رزمندگان و خانواده شهدای عملیات بیت المقدس در سالن شهدای عملیات بیت المقدس ناحیه بوشهر تقدیر شد.
کد خبر: ۹۱۴۰۷۸۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهردر بین رزمندگان و خانواده شهدای عملیات بیت المقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: در دوران دفاع مقدس فرهنگی در ایران تولد یافت که این فرهنگ بر پایه ایثار، فداکاری، از خودگذشتگی، شهادت طلبی، ولایتمداری ،اعتماد به نفس، عقیده و پایداری به محور ایمان و مبنای فکری مکتب اسلام این فرهنگ استوار بوده و است. فتح خرمشهر و سوم خرداد شکلی از برجسته ترین قله دوران دفاع مقدس است .

وی گفت: این فرهنگ چهل سال انقلاب اسلامی را بیمه کرده است و ضامن شکوه ملت ایران برقله های رفیع بشری است وتلاش همه جانبه شهدا ، جانبازان و صبر و استقامت آزادگانی همچون شما انقلاب اسلامی را تبدیل به دژ شکست ناپذیر کرده است. این فرهنگ در اعصار مختلف قابل استفاده است و در شرایط فعلی که انقلاب اسلامی مورد هجوم بی رحمانه دشمنان انقلاب در عرصه های مختلف به ویژه اقتصادی قرار گرفته این فرهنگ و استفاده آن برای پیشبرد انقلاب و برای خنثی کردن توطئه ها بسیار کاربرد دارد .

سردار رزمجو با بیان اینکه نقش برجسته عملیات بیت المقدس در معادلات سیاسی و نظامی دنیا اثرگذار است عنوان کرد: عملیات بیت المقدس همه محاسبات دنیا را در هم ریخت، حضور قدرتمندانه اقشار مختلف مردم در قالب بسیج فرهنگ عاشورایی را ایجاد کرد.

در حاشیه این مراسم دو رزمنده عملیات بیت المقدس، آقای بهروزی و بختیاری به بیان خاطراتی از عملیات بیت المقدس پرداختند.همچنین در پایان نیز از خانواده های شهدا و رزمندگان  عملیات بیت المقدس تجلیل شد.

ارسال نظرات