خبرهای داغ:
آرزو یوسفی
همزمان و همگام با ملت غیور انقلاب اسلامی ایران؛
راهپیمایی مردم خراسان شمالی همزمان با روز جهانی قدس با شعار « مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در خراسان شمالی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۳۹۰۲
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مردم ولایتمدار و روزه دار خراسان شمالی امروز (دهم خردادماه) همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس با حضور در راهپیمایی عظیم این مناسبت، با مشت های گره کرده، آزادی قدس شریف از چنگال صهیونیست های جنایتکار را فریاد زدند.

مردم متقی شهرستان های خراسان شمالی از کودک و بزرگ، پیر و جوان، زن و مرد از همه اقشار  آمده اند و با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «فلسطین حمایتت می کنیم»، «فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است» حمایت خود از مردم فلسطین و محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی را همصدا با سراسر ملت های مسلمان اعلام کردند.

مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی با عناوین «قدس متعلق به همه مسلمانان جهان است» و «فلسطین پاره تن اسلام است»، آزادی قدس شریف را فریاد زده و بار دیگر با آرمان های امام راحل تجدید پیمان کردند.

گفتنی است، راهپیمایی امروز در مرکز خراسان شمالی ساعت 11 از میدان شهید بهشتی آغاز شد و به سمت مصلای امام خمینی(ره) ادامه و با سخنرانی «سردار یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایان یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها