خبرهای داغ:
رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان‌گنبدکاووس:

غرفه اهل سنت موکب یحیی بن زید(ع) در کربلا برپا می‌شود

رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان‌گنبدکاووس با اشاره به ظرفیت‌های خوب اهل سنت در استان گفت: امسال برای نخستین بار‌ غرفه اهل سنت با برپایی آلاچیق در کربلای معلی توسط موکب یحیی بن زید(ع) به زائران خدمات می‌دهد.
کد خبر: ۹۱۵۲۸۵۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، رمضانعلی خالقی عصر امروز در جلسه ستاد هماهنکی اربعین حسینی در دفتر امام جمعه شهرستان با اشاره به حذف هزینه ویزا برای زائران  اربعین حسینی اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از 3 میلیون نفر در حرکت عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی از سراسر کشور حضور پیدا کنند.

وی افزود: امسال اسکان زائران نسبت به سال گذشته یک‌ و نیم برابر و تغذیه آنها نسبت به سال گذشته 3 برابر افزایش خواهد یافت.

رئیس ستادعتبات عالیات گنبدکاووس عنوان کرد: در سال گذشته 70 هزار نفر روز در موکب حضرت یحیی بن زید(ع) شهرستان در کربلای معلی اسکان و تغذیه شدند. در این موکب از 31 استان کشور، 7 کشور جهان و  13 شهر و مراکز استان عراق خدمات مختلف دریافت کردند. 72 هزار و 900 وعده صبحانه، 18 هزار و 500 میان وعده بین زائران توزیع شد و 33 هزار و 290 نفر زائر از خدمات پزشکی بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: در راستای چابک‌سازی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها تعداد خدام این موکب از 100 نفر به 60 نفر کاهش می‌یابد و برای ارائه خدمات از زائران شهرستان که داوطلب خدمت‌رسانی باشند، استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها